۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 13:08
کد خبر : 125688

بهترین گوشی های پرچمدار در فروردین ۱۴۰۲ از نگاه آنتوتو

بهترین گوشی های پرچمدار در فروردین ۱۴۰۲ از نگاه آنتوتو

در اینجا سایت رسمی برداشت روز به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های پرچمدار اندرویدی می‌پردازد که در فروردین ۱۴۰۲ بالاترین امتیازات را از تست بنچمارک انتوتو (AnTuTu) کسب کردند.

 

 

 

مطابق ماه‌های گذشته، این ماه نیز انتوتو لیستی از بهترین گوشی های پرچمدار بازار را منتشر کرد.

 

در این لیست، گوشی تازه‌وارد ایسوس راگ فون ۷ با قاطعیت توانست عنوان بهترین گوشی ماه را از آن خود کند و با اختلاف فاحشی بالاتر از رتبه دوم لیست، اوو فایند ایکس ۶ پرو، قرار گیرد.

 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام بهره می‌برند. با این حال امتیاز کسب شده توسط ROG Phone 7 Pro برابر با ۱۳۲۵۸۱۴ بوده؛ در حالی که پرچمدار اوپو امتیاز ۱۳۰۹۸۷۳ را به دست آورده است.

 

 

 

در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به بهترین گوشی های پرچمدار انتوتو در ماه فروردین ۱۴۰۲

 

بهترین گوشی های پرچمدار انتوتو در ماه فروردین ۱۴۰۲

ایسوس راگ فون ۷

 

 

همان‌طور که اشاره شد، گوشی گیمینگ جدید ایسوس موفق شد با اختلاف ۱۵ هزار امتیاز نسبت به رتبه دوم، صدر نشین لیست این ماه شود.

 

این گوشی از یک تراشه ۳.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که قدرتمندترین نمونه در بازار محصولات اندرویدی به شمار می‌رود.

 

محصول گیمینگ ایسوس همچنین به ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی مجهز بوده و عملکرد خارق‌العاده‌ای در گیمینگ و مالتی تسکینگ خواهد داشت.

 

علاوه بر این، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو سلولی آن نیز قادر است تا دو روز کاربر را همراهی کرده و به کمک شارژ ۶۵ واتی، به سرعت شارژ شود.

 

همچنین صفحه نمایش این گوشی فوق‌العاده نیز ۶.۷۸ اینچی بوده و از پانل‌های امولد با رزولوشن ۲۴۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسلی استفاده می‌کند. این پانل‌ها نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی را ارائه کرده و از HDR10+ پشتیبانی می‌کنند.

 

ماژول دوربین ROG Phone 7 نیز سه‌گانه بوده و از یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک نمونه فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. این ماژول دوربین قادر به ضبط ویدیوهای ۸K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه است و ویدیوهای ۴K را نیز با نرخ ۶۰ یا ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند.

 

دوربین سلفی این گوشی هم رزولوشنی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

 

گوشی ایسوس راگ فون ۷ به دو درگاه USB-C و جک هدفون مجهز است و از یک پایه فیزیکی برای قرار گرفتن روی میز و سایر سطوح نیز بهره می‌برد.

 

علاوه بر این، ماژول خنک کننده ROG AeroActive Cooler 7 نیز با قدرت بیشتر به همراه این گوشی به مشتریان عرضه شده و در خنک کردن دستگاه در شرایط مختلف به آن کمک می‌کند.

لباسکار صنعتی کسا