۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 15:53
کد خبر : 125293

معرفی فونیکس آریزو ۸؛

سدان لاکچری چری توسط مدیران خودرو به ایران می‌آید

فونیکس آریزو ۸، سدان لوکس و پر آپشن جدید مدیران خودرو برای بازار ایران است. در ادامه سایت برداشت روز شمارو با مشخصات فنی و امکانات فونیکس آریزو ۸ آشنا خواهد کرد.

به گزارش برداشت روز، شرکت‌های خصوصی و حتی دولتی طی سالیان اخیر و بیشتر پس از ممنوعیت واردات خودرو، راه را برای جولان دادن و تأمین تقاضای مشتریان ایرانی باز دیدند و تصمیم گرفتند در نخستین گام، سبد محصولاتشان را متنوع کنند. یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خصوصی خودروسازی در ایران که نمایندگی کمپانی چینی چری نیز محسوب می‌شود، به‌تازگی برای عرضه یک سدان لاکچری دیگر برنامه‌ریزی کرده است.

 

شاید بتوان گفت مهم‌ترین هدف مدیران خودرویی‌ها برای عرضه محصولی جدید به بازار، تنوع بیشتر سبد محصولات و رقابت با سایر خودروسازان خصوصی است. چری آریزو ۸ یکی از آن سدان‌های شیک و جذابی است که می‌تواند با ورود خود، دلبری‌های بسیاری از مشتریان کند.

 

فونیکس آریزو ۸ به زودی به ایران می‌آید

آریزو ۸ با زیربرند فونیکس به بازار ایران می‌آید و نسخه قبلی این سدان (آریزو ۶ پرو) را کنار خواهد زد. خودروی مذکور نه‌تنها شگفتی‌های زیادی برای بازار ما دارد، بلکه ماشین جدیدی در خود چین به‌حساب می‌آید. این سدان سایز بزرگ مجهزترین و کامل‌ترین خودرویی است که تا به امروز در سبد محصولات چری دیده شده است.

 

 

 

به‌طور کلی نمی‌توان آریزو ۶ و آریزو ۶ پرو را به‌عنوان رقیب آریزو ۸ دانست؛ چرا که امکانات و تجهیزات این ماشین بیشتر است. امروزه اغلب مشتریان به سمت خرید خودروهای کراس اوور می‌روند و بازار این قبیل محصولات داغ داغ است؛ ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که طرفداران سدان تسلیم وضعیت موجود شوند. مدیران خودرو نیز متوجه این موضوع است و به‌همین خاطر پس از موفقیت در سگمنت سدان، اقدام به تولید و مونتاژ یک سدان دیگر کرده است.

 

طراحی ظاهری آریزو ۸

زبان طراحی آریزو ۸ کاملا جدید و مبتنی بر به‌روزترین طراحی‌های خودروسازی است. المان‌های ترند به‌کار رفته در این کراس اوور جذاب، مشتریان را به‌وجد می‌آورد و نظرها را جلب خواهد کرد. با خودرویی جسور و خشن سر و کار داریم و این دو ویژگی را مدیون چراغ‌های خشن و کشیده‌ای هستیم که در قسمت جلوی آریزو ۸ تعبیه شده‌اند.

 

برای طراحی جلوپنجره از خطوط تند و تیز خودروی لکسوس الهام گرفته شده و ظاهر آن هم عریض‌تر و هم بزرگتر است. در قسمت فوقانی جلوپنجره می‌توان خط کرومی را دید که تا داخل چراغ‌ها امتداد یافته و در طرفین سپر نیز چراغ‌های مه‌شکن قرار گرفته‌اند.تنها مشکل بر سر راه این سدان چینی، قیمت آن خواهد بود و باید دید مدیران خودرو قصد دارد محصول جدید خود را بر چه اساسی قیمت‌گذاری کند. اگر قیمت این ماشین اقتصادی باشد، رقابت جذابی با آریزو ۶ پرو و سایر سدان‌های بازار ایران پیدا خواهد کرد. نظر شما درباره فونیکس آریزو ۸ چیست؟

لباسکار صنعتی کسا