۰۴ تیر ۱۳۹۹ | 20:14
کد خبر : 12364

در دیدار استاندار خراسان جنوبی با مدیر عامل بانک کشاورزى صورت گرفت: هماهنگی برای ایجاد مجتمع بزرگ گلخانه ای در استان خراسان جنوبی

طرح های توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی که در اولویت پرداخت تسهیلات از سوی بانک کشاورزی قرار دارند، محور گفت و گوهای محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی بود.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این گفت و گو صبح امروز چهارشنبه چهارم تیرماه در دفتر مدیرعامل این بانک برگزار و طی آن،خدارحمی بر آمادگی بانک کشاورزی برای حمایت از طرح های اولویت دار کشاورزی به ویژه طرح های توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی در استان خراسان جنوبی تأکید کرد و یادآور شد کارکنان این بانک برای کمک به جهش تولید در بخش کشاورزی کشور تلاش خواهند کرد.

بر اساس این گزارش،محمد صادق معتمدیان نیز ضمن قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی در استان خراسان جنوبی تداوم این خدمات باهدف کمک به توسعه کشاورزی،اشتغال و افزایش تولید محصولات کشاورزی این استان  را خواستار شد.

این گزارش می افزاید، بحث و تبادل نظر درباره نحوه ارائه تسهیلات به فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی و ارایه راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات آنان محور اصلی گفت و گو های فی مابین این دو مدیر را تشکیل می داد.

لباسکار صنعتی کسا