۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | 21:55
کد خبر : 122921

همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سازمان منطقه آزاد انزلی گسترش می‌یابد

در پی دیدار رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، تعاملات ۲سویه افزایش می‏‌یابد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض ‏الحسنه مهر ایران «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک و «محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان در راستای گسترش تعاملات و ۲سویه، با «عیسی فرهادی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این جلسه فرهادی اظهار داشت: منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با هدف رونق در کسب‌وکارها، در حال توسعه و گسترش و راه‌اندازی پروژه‌‏های جدید است.
وی ضمن تحسین عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، افزود: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی برای گسترش و راه‌اندازی پروژه‌‏های جدید، نیازمند حمایت‌های مالی بانک قرض‏‌الحسنه مهر ایران است.
امامی نیز در این دیدار اظهار داشت: بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران، گره‌گشای مشکلات اقتصادی است و مدیران شرکت‏ها و سازمان‏ها با نگاهی هوشمندانه قادر خواهند بود از طریق این بانک، بر این مشکلات غلبه کنند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: این بانک آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری، نقش پررنگی در توسعه گردشگری منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی داشته باشد.
در پایان این جلسه نجفی شعاع گفت: سازمان منطقه آزاد انزلی از مشتریان ارزنده و تأثیرگذار بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران است و خواستار تقویت حساب و افزایش تعاملات ۲ نهاد شد.

لباسکار صنعتی کسا