۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | 21:48
کد خبر : 122907

با حضور دکتر خلیلی نیا برگزار شد:

تقدیر از برندگان مسابقات ورزشی شرکت پتروشیمی شازند

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، به همت واحد امور ورزش، مسابقات ورزشی شرکت پتروشیمی شازند در دو رشته فوتسال و والیبال در محل سالن چند منظوره ورزشی شهر مهاجران برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، به مناسبت چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، به همت واحد امور ورزش، مسابقات ورزشی شرکت پتروشیمی شازند در دو رشته فوتسال و والیبال در محل سالن چند منظوره ورزشی شهر مهاجران برگزار شد.
در رشته فوتسال ۱۵ تیم از واحدهای مختلف مجتمع پتروشیمی شازند حضور داشتند که پس از ۲۹ مسابقه، تیم منابع انسانی مقام اول این مسابقات را کسب نمود.
همچنین در رشته والیبال نیز ۷ تیم حاضر به مسابقه پرداخته و در نهایت تیم تعمیرات C (واحد نقلیه سنگین) حائز رتبه نخست این مسابقات شد.
در آیین اختتامیه این مسابقات که روز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه با حضور دکتر خلیلی نیا مدیریت محترم عامل، مهندس ساکی معاون محترم تولید و رئیس مجتمع، جمعی از معاونین و مدیران شرکت و همچنین با حضور آقای علیخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند برگزار شد، با اهدای جوایز از برندگان مسابقات ورزشی در دو رشته فوتسال و والیبال تقدیر بعمل آمد و برندگان جوایز خود را از مدیرعامل دریافت کردند.
در این مراسم دکتر خلیلی نیا ضمن تشکر از تمامی برگزار کنندگان این دور از مسابقات، از حضور تیم های حاضر تشکر کردند و بر اهمیت توجه به موضوع ورزش و سلامت کارکنان تاکید نمودند.
شایان ذکر است در مسابقات فوتسال تیم های تعمیرات ساختمان و حراست و در مسابقات والیبال نیز تیم های بهره برداری و تعمیرات A رتبه های دوم تا سوم را کسب کردند.
همچنین با نظر کمیته برگزاری مسابقات ، آقای محسن جعفری از تیم منابع انسانی شرکت به عنوان پدیده مسابقات انتخاب و کاپ یادبود خود را از دکتر خلیلی نیا دریافت نمود.

لباسکار صنعتی کسا