۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | 19:41
کد خبر : 122588

تقدیر اداره راهنمایی و رانندگی از بیمه تعاون

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از بیمه تعاون تقدیر کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سرهنگ نصراله بیکلری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، طی نامه ای از حسین زاهدی، مدیر شعبه مازنداران بیمه تعاون تقدیر کرد.
در متن این تقدیر آمده است: «نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبلور مجاهدت و ایثارگری های انسان هایی است که در حفظ آرمان های آن می کوشند و با اراده ای استوار از تمام توان و قوای خود در عرصه خدمت به مردم میهن اسلامی بهره می گیرند و خدمت به این مردم ولایت مدار و شریف، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، خانواده معظم شهدا و مردم عزیز ایران اسلامی می شود».
سرهنگ نصراله بیکلری همچنین در بخش دیگری از متن تقدیر خود آورده است: «بدینوسیله از همکاری و تلاش بی شائبه در راستای بهبود مقوله ترافیک و کاهش تصادفات و ارتقای سطح دانش ترافیکی کاربران، کمال تقدیر و تشکر را داریم».

گفتنی است، حسین زاهدی از بهمن ماه ۱۴۰۰ در شرکت بیمه تعاون به عنوان مدیر شعبه مشغول به فعالیت است و در این مدت اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای فرهنگ بیمه ای انجام داده است؛ او همچنین به عنوان «عضو کارگروه علمی – اجرایی راهبری برگزاری جشنواره تعاونی های برتر» نیز خدمت رسانی کرده است.

لباسکار صنعتی کسا