۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | 20:14
کد خبر : 122110

دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کارکنان سایپا امکان‌پذیر شد

در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گروه خودروسازی سایپا منعقد شد، از این پس کارکنان این گروه خودروسازی می‌توانند از بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور وام دریافت کنند.

به گزارش برداشت روز، به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری‌های دو سویه به گفت‌وگو نشستند و تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امضا رسید.
در این نشست دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با سایپا، وام‌هایی در حوزه‌های مختلف به کارکنان این شرکت، بازنشسته‌های گروه سایپا و شرکت‌های زیر مجموعه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: این وام‌ها در حوزه‌های مختلف معیشت و کالا کارت با همکاری شرکت سایپا پرداخت خواهد شد و با توجه به استقبال خوبی که از وام‌های قرض‌الحسنه در سراسر کشور انجام می‌شود، امیدواریم این وام‌ها بتواند کمکی برای معیشت و رفاه پرسنل سایپا باشد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: با مساعدت مدیرعامل گروه سایپا و تلاش همکارانم در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این نوید را می‌دهم که در سریع‌ترین زمان ممکن این وام‌ها به پرسنل پرداخت شود.
وی اظهار داشت: پرداخت وام‌ها از ۴۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سایپا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده، شرایط بازپرداخت اعلام خواهد شد و امیدوارم این همکاری منشأ خیر برای کارکنان سایپا باشد.
جلب رضایت کارکنان سایپا با پرداخت وام قرض‌الحسنه
«محمدعلی تیموری» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست گفت: در نشستی که با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داشتیم، خوشبختانه این بانک نیز در جهش تولید، کیفیت و توسعه محصول که سهم اصلی در ایجاد آن را کارکنان به عهده دارند، مشارکت کردند.
وی در همین رابطه اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد که این بانک تخصیص وام به‌صورت قرض‌الحسنه به پرسنل داشته باشد تا رضایت پرسنل گروه سایپا جلب شود.

لباسکار صنعتی کسا