۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | 20:53
کد خبر : 121965

به مناسبت روز درختکاری انجام پذیرفت: کاشت نهال از سوی مدیرعامل پتروشیمی شازند

در مراسمی به مناسبت روز درختکاری، که با حضور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، دکتر خلیلی نیا یک اصله نهال را غرس کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، همزمان با ۱۵ اسفند ماه “روز درختکاری”، به همت واحدهای خدمات و پشتیبانی و روابط عمومی و امور بین الملل، مراسمی به همین مناسبت با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.
در این مراسم که در ناحیه صنعتی مجتمع پتروشیمی شازند و در محوطه واحد تصفیه پساب های صنعتی (ET) برگزار گردید، دکتر خلیلی نیا یک اصله نهال را غرس کردند.
همچنین سایر مدیران حاضر در مراسم نیز به مناسبت روز درختکاری اقدام به کاشت نهال کردند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند ضمن تشکر از اقدامات و تلاش های ارزنده همکاران فضای سبز و واحد محیط زیست، بر اهمیت حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست و درختکاری در مجتمع تاکید نمودند و خواستار توجه همه همکاران شرکت نسبت به این موضوع شدند.
یادآور می شود شرکت پتروشیمی شازند بالغ بر ۲۶۰ هکتار فضای سبز و جنگل کاری در سطح مجتمع و بیش از ۹۱ هکتار فضای سبز در شهر مهاجران ایجاد نموده است که تمامی فضای سبز موجود در مجتمع با گونه های کم آب بر در حال جایگزینی است و همچنین به شیوه آبیاری قطره ای و از طریق سیستم بازیافت پساب مجتمع آبیاری می گردد.

لباسکار صنعتی کسا