۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | 20:57
کد خبر : 121233

خوزستان؛ مقصد دهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی /

در ادامه سفرهای استانی، خوزستان، دهمین مقصد مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود

مهدی قمصریان، روز سه شنبه نهم اسفند ۱۴۰۱ در سفر خود به خوزستان از شعبه صندوق تامین، بازدید و با مقامات استانی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل صندوق، در جریان این سفر در یادمان و مزار شهید گمنام در محل استانداری خوزستان حضور یافته و به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر با امید احمدی “مدیر کل امور اقتصادی و دارایی”، علی دهقانی “رییس کل دادگستری”، صادق جعفری چگنی “دادستان عمومی و انقلاب” و ولی الله حیاتی “معاون امنیتی و انتظامی” استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

مهمترین محور این دیدارها بررسی راهکارهای افزایش همکاری ها و بهبود خدمات صندوق در استان و همچنین برخورد با تخلفات احتمالی بود.

مدیرعامل صندوق همچنین در بازدید از شعبه صندوق در اهواز، ضمن گفتگو با همکاران و بررسی فعالیت های شعبه، بر ضرورت توجه ویژه به اولویت‌های صندوق به ویژه پیگیری تکالیف سایر دستگاه های اجرایی برای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه شخص ثالث تاکید کرد.

ملاقات مردمی با تعدادی از مراجعه کنندگان صندوق و بررسی چگونگی خدمت رسانی به ذی‌نفعان، بخشی از برنامه حضور مهدی قمصریان در مدت زمان حضور در شعبه صندوق بود.

لباسکار صنعتی کسا