۰۳ تیر ۱۳۹۹ | 20:18
کد خبر : 12105

تقدیرنامه یک ستاره ی جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت توسعه فراگیر فولاد خوزستان اهدا شد

تقدیرنامه یک‌ ستاره‌ی جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۹۸ با تلاش و تعهد مجموعه مدیریت و کارکنان گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ در هفدهمین جشنواره تعالی سازمانی، واقع در محل سازمان مدیریت صنعتی تهران به این شرکت اعطا شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ سید علی فتاحی مدیرعامل گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان با تبریک به کارکنان این شرکت، اظهار داشت: ان‌ شاءالله با ادامه مسیر سرآمدی در سال های آتی شاهد دستیابی به توسعه توام با تعالی و همسو با اهداف و استراتژی شرکت فولاد خوزستان باشیم‌.

وی افزود: تحولات و تغییرات ایجاد شده متعدد در ساختار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی جوامع، پیشرفت تکنولوژی، رقابت سازمان‌ها، پیچیدگی فرآیند کسب و کار، تنوع انتظارات ذینفعان، سازمان ها را ملزم می سازد تا عملکرد خود را با یک نگرش سیستمی تنظیم نموده و راه تعالی و سرآمدی را بپیمایند.

فتاحی در ادامه افزود: بدیهی است تحقق این مهم جز با مشارکت نیروهای انسانی سرآمد و با اندیشه و تفکرات متعالی در فرآیند توسعه سازمان میسر نخواهد بود و با نگرش علمی جامع و فراگیر، راهکارها برای توانمند سازی سازمان شناسایی و اجرا می گردد.

لباسکار صنعتی کسا