۰۳ تیر ۱۳۹۹ | 19:36
کد خبر : 12023

انعقاد تفاهم نامه بین بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

طی مراسمی تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین مدیریت شعب بانک مسکن هرمزگان و اداره کل راه وشهر سازی استان هرمزگان منعقد شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از هیبنا ، در نشستی که با حضور علی کمالی مدیر شعب استان و آرش رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان و سایر مسوولین دو دستگاه اجرایی در محل این مدیریت تشکیل شد تفاهمنامه همکاری دوجانبه در راستای توسعه و گسترش تعاملات بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان به منظور ارائه خدمات بهتر ، به امضاء رسید .

مدیر شعب استان هرمزگان مدت این تفاهمنامه را یکسال و موضوع آن را ارائه فرصت های مناسب خدمات رسانی در بخش محصولات و خدمات بانک در حوزه مسکن و تسهیل در برقراری ارتباط اثر بخش با مشتریان بیان داشت . کمالی مدیر شعب استان در خصوص اهداف انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت : با عنایت به این که حوزه فعالیت این دو نهاد دولتی بخش مسکن می باشد انعقاد تفاهم نامه به منظور هماهنگی بیشتر در ارائه خدمات تامین مالی تولید مسکن در سال جهش تولید از ضروریات می باشد .
مدیر شعب استان افزود : هدف از همکاری ها ایجاد زمینه مناسب برای گسترش ارتباط دوجانبه است و بانک مسکن طی رسالت اصلی خود که خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص اقشار کم درآمد می باشد برخود واجب می داند که ارتباطات و تعاملات خود با دستگاه های اجرایی استان را افزایش دهد که انعقاد تفاهم نامه های همکاری از جمله این اقدامات مؤثر می باشد .
علی کمالی همچنین با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن و تشریح شیوه نامه اجرائی این طرح بزرگ ملی گفت : مجموعه مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان آماده است به منظور اجرائی شدن این طرح در بندرعباس و تمامی شهرهای استان هرمزگان تمامی ظرفیتهای خود را به کار گیرد و با استفاده از تجربیات خود در تامین مالی مسکن مهر ، گامی مؤثر در راستای تولید انبوه مسکن در قالب این طرح ملی بردارد .
مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن تشکر از اقدامات گذشته بانک مسکن در تامین مالی بیش از ۶۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر ، آمادگی مجدد بانک مسکن برای حمایت از طرح اقدام ملی مسکن را قابل تقدیر دانست و گفت : همواره بانک مسکن را در کنار خود احساس کرده ایم و نقش این بانک بزرگ دولتی را در تولید مسکن نمی توان انکار کرد .
آرش رضایی ابراز امیدواری کرد این همکاریها با امضاء اینگونه تفاهمنامه ها بیش از پیش نمایان شود تا نتیجه آن ایجاد سرپناهی برای مردم شریف استان هرمزگان باشد .
لازم به ذکر است اداره کل راه وشهرسازی استان هرمزگان همچنان متعهد شد تا بانک مسکن را به عنوان یکی از بانک های عامل به پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد خود جهت افتتاح حساب و تمرکز وجوه مالی معرفی و همچنین پیمانکاران خود را به منظور صدور انواع ضمانت نامه بانکی به شعب منتخب بانک مسکن معرفی و ترغیب و تشویق نماید.

لباسکار صنعتی کسا