۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | 20:56
کد خبر : 118936

سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران عنوان کرد؛

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ۷ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند

سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال ۷ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری کلیدی با شرکت های معدنی مطرح امضا خواهد کرد.

به گزارش برداشت روز، سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال ۷ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری کلیدی با شرکت های معدنی مطرح امضا خواهد کرد.

مرتضی هاشم پور در نشست با مدیران و متخصصان بخش‌های مختلف مرکز، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی مستمر فعالیت مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران گامی در مسیر تقویت حوزه معدن و صنایع معدنی است و امروز بیش از گذشته ساکنان دهکده جهانی به اهمیت بهره گیری از ابزار رسانه باور دارند، بنابراین چنانچه بخواهیم در بعد ملی و بین المللی دستاوردهای عملکردی مرکز ملموس شود، بهره گیری از ابزار رسانه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: نیروهای متخصص در مرکز تلاش می‌کنند نقش اثرگذار خود را در زنجیره تامین بخش معدن و صنایع معدنی به بروز و ظهور برسانند و این مهم می تواند با استفاده از بستر رسانه، شکل عملی به خود بگیرد.به گفته سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، این مرکز تحقیقاتی فعالیت‌های درازمدت، میان‌مدت و بلندمدت گوناگونی دارد و اما اندازه‌گیری خروجی مجموعه به راحتی میسر نیست، زیرا عملکردها در قالب گزارش به رسانه‌ها بازتاب نیافته است.

امضای ۷ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با نهادهای صنعتی و معدنی، گشایش مجموعه‌ای مرتبط با گوهرتراشی و گوهرسنگ، آغاز بهره‌گیری از پروژه گاز رسانی و… از برنامه‌های مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تا پایان سال است.

ایراسین

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌