۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | 19:32
کد خبر : 117789

با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، گردهمایی مسئولان امور حراست پست بانک ایران برگزار شد

گردهمایی سراسری مسئولان و کارکنان مدیریت امور حراست پست بانک ایران با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و‌ پشتیبانی املاک در سالن همایش‌های ساختمان آموزش، برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این جلسه با اشاره به وظیفه بانک در قبال ذی‌نفعان، گفت: وظیقه حراست شناسایی چالش‌ها، پیشگیری و کنترل عملکرد برای کسب رضایت همه ذی‌نفعان اعم از دولت، سهامداران خرد، کلان و کارکنان بانک است.
مدیر کل اقتصادی حراست کل کشور نیز در این مراسم با برشمردن شاخص‌های یک مدیر از کلام حضرت علی (ع)، اظهار کرد: وظیفه حراست در حمایت و صیانت از مدیران و کارکنان بسیار، مهم است.
در ادامه فرهاد بهمنی عضو هیات با تاکید بر نقش مهم حراست در امور بانکی تصریح کرد: حراست می‌تواند با آسیب شناسی به موقع، از بروز تخلفات جلوگیری کند.
محسن اخلاقی مدیر امور حراست گزارشی از عملکرد سالیانه این واحد ارائه داد و افزود: یکی از اولویت های اصلی حراست حفظ سلامت اداری و ایجاد فضای آرام و بدون تنش و حمایت از برای مدیران و همکاران برای تحقق اهداف پست بانک ایران است.
در پایان این مراسم از سید میلاد رضوی مدیریت شعب استان خوزستان، غلامرضا مودی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، مهدی عسکری مدیریت شعب استان خراسان جنوبی، نجفعلی عظیمی مدیریت شعب استان مرکزی، بهروز جعفری مدیریت شعب استان همدان و زمان امیری استان گیلان به عنوان مسئولان حراست برتر بانک با اهدا لوح سپاس، تقدیر و قدردانی شد.
بر اساس این گزارش، این گردهمایی با حضور میهمانان برون سازمانی، کارکنان ستادی امور حراست، روسای حوزه حراست استان‌ها و مناطق تهران، برگزار شد.

لباسکار صنعتی کسا