۲۷ دی ۱۴۰۱ | 22:23
کد خبر : 116091

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس بمناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری(س)

مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس بمناسبت سالروز میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت مقام مادر و روز زن پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، متن پیام بشرح زیر است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد سراسر خیر و برکت کوثرِ رسول الله (ص)، فاطمه زهرا (س)، ایام هفته زن و روز مادر را به همه مادران و زنان به ویژه خانواده شرکت پتروشیمی پارس تبریک و تهنیت میگویم. زهرای مرضیه (س) الگوی زنان جهان هستند و برای مادران و زنان جامعه ما، همواره مانند یک چراغ، روشنگر و راهنماییبخش بودند چون ایفای نقش دشوار یک زن را در عرصههای مختلف با اولویت نقش همسرانگی و مادرانگی به نمایش گذاشتند. ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، که بهدرستی و شایستگی بهروز مادر نامگذاری شده فرصت ارزنده و مناسبی است تا از این رهگذر به تبیین نقش مهم و ارزشمند بانوان مسلمان در عرصههای مهم تاریخی و اجتماعی پرداخته شود چراکه سیره متعالی حضرت صدیقه طاهره (س)، خود، الگویی تمامعیار و کامل برای همه بانوان در این رابطه است.

این میلاد عزیز و فرارسیدن روز مادر و هفته زن را به همه زنان و مادران خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی پارس، مادران و همسران شهدا، سادات فاطمی و عاشقان مکتب علوی تبریک می گویم و امیدوارم همه زنان و مردان جامعه ما با مطالعه و دقت در حیات کوتاه و پربار آن بانوی نمونه اسلام، بتوانند درسهای مهمی برای زندگی در جهان امروز بیاموزند.

مسعود حسنی مدیرعامل

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌