۲۴ دی ۱۴۰۱ | 20:12
کد خبر : 115655

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت میلاد فرخنده دخت پیامبر گرامی اسلام تأکید کرد:

استعانت بانوان شبکه بانکی از حضرت زهرا (س) برای ایفای نقش موثر در کسوت بانکداری

مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامیحضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را الگوی بی‌نظیر زن مسلمان و الهام‌بخش مؤمناندر عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام عنوان کرد و میلادبا سعادت ایشان را تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، در پیام سیدضیاء ایمانی که به‌مناسبت میلادحضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها روز زن و میلاد مبارک امام خمینی(ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران منتشر شده، بر استعانت بانوان نظام بانکی از انوار معنوی وهدایت‌گر سیره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، برای ایفای نقش موثر و سازنده درکسوت یک بانکدار تأکید شده است.

در بخشی از این پیام آمده است:

«دخت نبی مکرم اسلام (ص)،به تعبیر قرآن‌کریم چشمه (کوثر) جوشان علم و معرفت و گوهر زاینده اقیانوس بی‌همتاو جاودانه نعمت وجود ائمه معصومین علیهم‌السلام است که با گذشت قرن‌ها، همچنانپاسخگوی نیازهای معنوی زنان و مردان مؤمن است و جهان امروز بیش از هر زمان به ایننعمت نیازمند است.

زن مسلمان ایرانی در جامعه امروز برایبه فعلیت رساندن مواهب خدادادی، استعدادها و توانمندی‌هایش در عرصه کمک به پیشبردو پیشرفت جامعه و افزایش سهم خود در اجتماع، از این الگوی فکری، علمی و معنوی بهره‌منداست و بانوان همکار نظام بانکی به‌ویژه کارکنان متعهد و با انگیزه در بانک صادراتایران با استعانت از انوار معنوی و هدایت‌گر سیره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها،نقش موثر و سازنده خود را به بهترین شیوه در کسوت یک بانکدار ایفا می‌کنند.

بانوان همکار نظام بانکی علاوه بر اینوظیفه خطیر در محل کار، رسالت مادری، همسری و پاسداری از مقام ارزشمند زن رابرعهده دارند که بی‌شک به تأسی از یگانه بانوی عالم، از عهده این امر مهم برآمده‌اند.موفقیت در هر دو این عرصه‌ها، تنها با یاری جستن از هدایت و الطاف نورانی دخت نبیاکرم امکان‌پذیر است که بانوان همکار همواره به آن پایبنده بوده و هستند.

زادروز فرخنده میلاد با سعادت روضهرضوان رسالت، راضیه مرضیه اطهر و همچنین خجسته میلاد امام خمینی(ره) معمار و بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم مردم ایران و به‌ویژههمکاران صدیق و پرتلاش بانک صادرات ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه الهیتندرستی و توفیق خدمت به مردم شریف ایران را خواستارم.»

لباسکار صنعتی کسا