۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | 20:48
کد خبر : 11518

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک استان مازندران با حضور دکترشیری

جلسه شورای اداری پست بانک استان مازندران با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل این بانک، جمال مقصودی رییس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد، ابوالحسن موسوی مدیرشعب استان، معاونین وی و روسای شعب و کارشناسان ستادی امروز ۲۹ خردادماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در ابتدای این جلسه موسوی ضمن خیرمقدم، گزارشی از عملکرد استان را ارائه و سپس مقصودی وضعیت مدیریت شعب استان را تشریح و در ادامه نیز معاونین استان، روسای شعب و کارشناسان ستادی دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

دکتر شیری نیز درپایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در استان به تشریح عملکرد بانک در سال گذشته و ابتدای سال جاری و تبیین برنامه ها و اهداف آتی پرداخت و گفت: قطعا تمامی موارد مطرح شده توسط مدیر و معاونین شعب استان و روسای شعب و دوایر ستادی را بررسی و مدنظر قرار می دهم.
وی تصریح کرد: باید ببینیم در چه نقطه ای قرار داشتیم و درحال حاضر کجا قرار گرفته ایم. خواست قلبی و اراده همه ما تحول بوده و هست و براین اساس توانستیم در پایان سال ۱۳۹۸ به سود دهی برسیم.
شیری افزود: میزان رشد سپرده ها در این بانک نسبت به سایر بانک ها درسال گذشته ۲ برابر شد که منجر به افزایش درآمد و سوددهی نیز گردید. همچنین صورت های مالی شفاف و به تایید حسابرس و بازرسی قانونی بانک رسید.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه باید در باجه ها درآمد و شغل پایدار ایجاد کنیم گفت: پست بانک ایران باید در بانکداری دیجیتال، پیشگام شده و شکاف دیجیتال را در روستاها مرتفع کرده و خدمات را در روستاها بهتر از رقبا ارائه نماید.
وی تاکید کرد: خوشبختانه برای باجه ها نگاه و برنامه استراتژیک داریم و عملکرد آنها باید از لحاظ کیفی و کمی توسعه یابد.
شیری درپایان این جلسه رهنمودها و توصیه های لازم در سایر حوزه های بانکی ازجمله مشتری مداری، بانکداری الکترونیک، انضباط اداری و مالی و رعایت بهداشت اعتباری را ارائه کرد.
همچنین شیری پیش از این جلسه به همراه ابوالحسن موسوی مدیرشعب استان مازندران در هم اندیشی دکتردژپسند وزیرامور اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی استان مازندران که صبح همین روز در بابلسر برگزار شد شرکت نمود و درحاشیه این هم اندیشی با جمعی از فعالان اقتصادی مازندران دیدار و به گفتگو پرداخت.
گفتنی است: رییس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد نیز قبل از حضور در این جلسه از پست بانک شهرستان های بابلسر، آمل و بابل و‌ همچنین مکان جدید شعبه آمل بازدید و از زحمات و تلاش های کارکنان این شعب تقدیر کرد.

لباسکار صنعتی کسا