۱۷ دی ۱۴۰۱ | 21:57
کد خبر : 115018

به مناسبت سومین سالگرد سردار سلیمانی/

آیین یادواره شهدای کارمندی و کارگری منطقه به همت پایگاه بسیج شرکت پتروشیمی لردگان

یادواره شهدای کارمندی و کارگری وشهدای منطقه به مناسبت سومین سالگرد سردار سلیمانی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی شرکت پتروشیمی لردگان برگزار گردید.

به گزارش برداشت روز، یادواره شهدای کارمندی و کارگری وشهدای منطقه فلارد با حضور مسئولان، مدیران، نظامی و انتظامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی لردگان برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهندس فتحی، بخشدارفلارد ضمن خوشامد گویی و تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره، گفت: دوام و قوام انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی خانواده ایثارگران است و اکنون این شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا رقم خورده است.

وی در ادامه افزود: شهدا و ایثارگران سعادت را در شهادت جستجو کردند و همه تعلقات خود را رها کردند و رفتند تا کشور پابرجا بماند و جوانان و متخصصان عرصه ی تلاش و سازندگی در سنگر اقتصادی راه آنان را ادامه بدهند و در این مسیر گام های محکم بردارند.

در ادامه آیین یادوراره شهدای کارمندی و کارگری و شهدای منطقه، حجت السلام خیری امام جمعه فلارد عنوان داشت: سیره شهدا یک گنجینه عظیم و بهترین الگو برای زندگی سعادتمندانه و سرافرازانه در دنیا و آخرت است.

امام جمعه فلارد با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات اتکای به درون است، گفت: باید انسجام خودمان را حفظ و از سکان‌دار انقلاب تبعیت کنیم و به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که جوانان این مرزوبوم می‌توانند مشکلات را حل ‌کنند.

وی با اشاره به توان و قدرت جوانان کشور تصریح کرد: باید به جوانان و نوجوانان کشور این امیدواری را بدهیم که تمامی مشکلات قابل‌حل است و اکنون همین جوانان پرتلاش توانسته اند با الگو قرار دادن شهدا و پیروی از خط و مسیر شهدای والامقام، درعرصه های اقتصادی و سازندگی خوش بدرخشند.

 

روابط عمومی پتروشیمی لردگان

لباسکار صنعتی کسا