۱۲ دی ۱۴۰۱ | 18:06
کد خبر : 114396

بیمه ثالث بانک سامان، ناجی بحران های خطرناک

امروزه برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث خودرو از جمله ملزومات مهم در صورت بروز هرگونه حوادث از جمله حوادث جاده ای و تصادفات است ، از این رو چنانچه افراد به دنبال پیدا کردن تکیه‌گاهی امن و مطمئن به‌منظور جبران خسارت‌های مالی و جانی هستند، بیمه‌نامه شخص ثالث بانک سامان به آن ها توصیه می‌شود به طوری که میتوان گفت افراد می توانند در صورت دارابودن وسیله نقلیه موتوری ، مسئولیت جانی یا مالی واردشده در مقابل شخص ثالث (تمامی اشخاص به‌جز راننده که در اثر حادثه اعم از اینکه داخل یا خارج وسیله نقلیه مستقر باشند دچار زیان بدنی یا مالی می‌شوند) را با استفاده از این محصول بیمه کنند.

به گزارش برداشت روز،  از جمله مزایای بیمه شخص ثالث بانک سامان این است که پوشش خسارت مالی بیمه شخص ثالث تمامی خسارت‌های وارده به‌تمامی اموال منقول و غیرمنقول شخص ثالث را جبران می‌کند و امکان استفاده از پوشش حوادث راننده و جبران خسارت جانی (بدنی) راننده را فراهم می‌سازد.

بیمه شخص ثالث سامان از جمله. بیمه های منحصر به فرد در پرداخت خسارات است به طوری که  فرآیندهای دریافت خسارت آن بهینه و ساده‌تر از سایر شرکت‌‌های بیمه است و  در صورت تکمیل مدارک، فوراً پروسه پرداخت خسارت آغاز می‌شود.

به‌غیراز تصادف ،مواردی مانند آتش‌سوزی، واژگونی، سقوط، سرقت و… نیز تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار دارد.

چیزی که بیمه شخص ثالث را بسیار ارزشمندتر می‌کند جبران خسارت‌های جانی آن است. فرض کنید در تصادف فردی  مقصر است، بیمه شخص ثالث هزینه بیمارستان، قطع عضو یا خدایی نکرده دیه فوت طرف مقابل را می‌پردازد. البته این موارد به میزان حق بیمه پرداختی فرد نیز بستگی دارد.

هرسال ۵ درصد میزان تخفیف‌بیمه نامه شخص ثالث بانک سامان افزایش پیدا می‌کند؛ در سال چهاردهم و به بعد میزان تخفیف ۷۰ درصد شده و دیگر افزایش پیدا نمی‌کند.

اگر فردی پیش تر تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت دیگری بوده‌ و اکنون می‌خواهد مشتری بیمه سامان شود، تمامی تخفیف‌ها و سوابق شما پابرجا خواهند بود و هیچ‌گونه مشکلی برای آن‌ها به وجود نمی‌آید. همچنین در هنگام فروش ماشین امکان انتقال تخفیف‌های بیمه شخص ثالث به مالک جدید وجود دارد.

اگر مالک وسیله نقلیه موتوری به هر دلیل بیمه‌نامه شخص ثالث نخریده یا از بیمه‌نامه قبلی‌اش یک روز گذشته باشد معادل حق بیمه به‌صورت روزشمار جریمه می‌شود.

برای دریافت بیمه‌نامه شخص ثالث کافی است با همراه داشتن کارت شناسایی خودرو و بیمه‌نامه سال گذشته خودرو بیمه‌نامه شخص ثالث را خریداری کنند.صدور بیمه‌نامه شخص ثالث صرفاً به نام بیمه‌گذار امکان‌پذیر است.

درصورتی‌که بیمه‌نامه سال قبل متعلق به سایر شرکت‌های بیمه‌ای بوده و از تاریخ انقضای آن گذشته یا بیمه‌گذار تمایل به دریافت پوشش مالی بیش از میزان اعلامی در سال جاری باشند یا از تاریخ بیمه‌نامه صادره توسط بیمه سامان بیش از ۶۰ روز گذشته باشد، نیاز به بازدید از خودرو است.در صورت مفقودشدن بیمه ثالث امکان صدور المثنی برای آن وجود ندارد.

تمامی اشخاص حقیقی با ۱۸ سال سن می‌توانند نسبت به دریافت بیمه شخص ثالث اقدام کنند.افراد با پرداخت حداکثر حق بیمه شخص ثالث بانک سامان ، خیال‌ خود را به‌صورت کامل از بابت خسارت‌های مالی و جانی آسوده می کنند.

لباسکار صنعتی کسا