۱۱ دی ۱۴۰۱ | 21:24
کد خبر : 114335

نشست صمیمی مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با کارکنان شرکت

نشست صمیمی مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین با کارکنان شرکت در سالن آمفی تئاتر درحالی برگزار شد که مهندس مازیار زند گزارشی از اهم اقدامات شرکت مطرح کرد و کارکنان نیز در محیطی صمیمی و دوستانه با ارائه برخی پیشنهادات و نقطه نظرات خود، پاسخ مناسب را دریافت کردند.

به گزارش برداشت روز، مهندس مازیار زند از اهم اقدامات شرکت به تامین مواد اولیه و انعقاد قرارداد با شرکت‌های تامین‌کننده شمش برای تداوم تولید، برگزاری آزمون استخدامی، برپایی جلسات ماهانه در هر واحد و … اشاره کرد.

مهندس زند با بیان این که با تامین مواد اولیه روند تولید ادامه می‌یابد اظهار داشت: پیگیری برای انعقاد قرارداد با دو منبع تامین شمش انجام گرفته است، قرارداد با یکی از شرکت ها انجام شده و مذاکره با شرکت‌های دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین برپایی آزمون و مجوز برای جذب ۱۸۰ نیروی جدید را نیز از دیگر اقدامات این شرکت دانست.

وی با بیان این که بیش از ۱۰ برابر نیروهای مورد نیاز دراین آزمون شرکت کرده اند افزود: ۲هزار و ۴۰۰ نفر در این آزمون شرکت کرده اند که تنها یک هزار و ۷۰۰ نفر برای حضور در آزمون تایید شدند.

وی عوامل برگزاری این آزمون را سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد که به نمایندگی از سازمان گسترش و نوسازی کشور مسئول برگزاری این آزمون هستند، شرکت لوله گستر اسفراین تنها اقدام به اعلام تخصص‌های مورد نیاز خود کرده است.

وی از مدیران شرکت خواست ضمن ارتباط نزدیک با پرسنل، جویای دغدغه و مشکلات آن‌ها باشند ضمن این که جلسات ماهانه با هر واحد برگزار خواهد شد.

وی به قرارداد شرکت برای تامین لوله‌های شرکت نفت اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد تامین و تولید ۲۱۶ هزار تن لوله برای شرکت نفت داشتیم که تاکنون ۹۵ هزار تن آن تامین شده و ۷ هزار تن نیز از طریق واردات انجام شده است.

وی در ادامه از تولیدات ۲۰ هزار تنی این شرکت طی سال جاری خبر داد که علی‌رغم قطعی برق و گازدر تابستان و زمستان آمار قابل قبولی برای تولیدات است و با تامین مواد اولیه مجددا تولیدات شرکت افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه عدم صادرات تولیدات این شرکت را نیز در نتیجه تحریم‌ها و نداشتن استاندارد LPA آمریکا دانست که تنها شرکت‌های خارجی که پیمانکاران ایرانی دارند می توانند شرایط را برای انعقاد قرارداد و صادرات این شرکت مهیا کنند.

وی لوله گستر را تنها شرکتی معرفی کرد که در سازمان گسترش و نوسازی ایران حرف برای گفتن دارد و از شرایط تقریبا مساعدی برخوردار است.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین در پایان صحبت های خود دراین نشست صمیمی وظیفه خود را تلاش برای آرامش پرسنل و ایجاد فضای مناسب کاری بیان کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان، ارتقای تعامل و همدلی را خواستار شد .

در این نشست صمیمی کارکنان شرکت نیز به صورت موردی به بیان مشکلات خود در زمینه‌های مختلف حقوق و دستمزد، وضعیت نیروهای قرادادی و پیمانکاری و … پرداختند.

 

لباسکار صنعتی کسا