۱۱ دی ۱۴۰۱ | 19:58
کد خبر : 114270

فولاد خراسان/

آیین پرشکوه وداع با یک شهیدِ والانام در بزرگ‌ترین جبهه صنعت شرق کشور

کارکنان مجتمع فولادخراسان در مراسمی باشکوه، با پیکر مطهر یکی از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس، وداع کردند.

به گزارش برداشت روز، در این مراسم معنوی، فرمانده تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا(ع)، معاون سیاسی فرماندار نیشابور، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان به دعوت دکتر غفوری، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، حضور یافتند.

در آیین وداع با این شهید عالی‌نام عملیات بدر که با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و‌ صدها تن از کارکنان مجتمع فولاد خراسان برگزار شد، فرمانده تیپ مستقل زرهی ۲۱ امام رضا(ع) از حضور کارکنان این جبهه اقتصادی در آیین وداع و بزرگداشت شهید‌ قدردانی کرد.

سرتیپ سلیمانی، با بیان این که اینجا جبهه‌ی گران‌قدر جهاد اقتصادی است، حضور کارکنان و مدیران فولاد خراسان در این آیین را نشانه‌ای از قدرشناسی و احترام جامعه ما در همه سطوح به فرهنگ‌شهادت و فرزندان شهید این آب و‌خاک برشمرد.

مقام ارشد نظامی شهرستان، با گرامی‌داشت خاطره شهید حاج قا.سم سلیمانی، او را شهیدی مردم‌دار و مردم‌یار دانست و مجاهدت‌های او را واجد دو شاخص‌ ارزنده‌ی شجاعت و تدبیر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران با دو‌ شاخص «عقلانیت و‌ تدبیر» از یک سو و «شجاعت و دلیری» از سوی دیگر اقتدار و عزت را برای کشور به ارمغان آورده است و ما اقتدار امروز ایران را مرهون شهدایی هستیم که از زندگی خود گذشتند و برای ما عزت به ارمغان آوردند.

پیکر این شهید گمنام تازه تفحص شده، ظهر امروز شنبه ۱۰ دی ماه با همراهی گروه رزم‌نوازان تیپ ۲۱ امام رضا(ع) از مقابل سالن فولادسازی تا محل نمازخانه شرکت مجتمع فولاد خراسان، رو‌ی دست صدها تن از کارکنان خطوط تولید، پشتیبانی و ستادی تشییع شد و جهادگران بزرگ‌ترین جبهه صنعتی شرق کشور، با مداحی و برگزاری آیین دعا و مناجات، مقارن با برگزاری نماز ظهر و عصر به پیکر این شهید والانام ادای احترام کردند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خراسان

لباسکار صنعتی کسا