۲۹ آذر ۱۴۰۱ | 19:55
کد خبر : 113244

پتروشیمی خوزستان در جایگاه چهارم شرکت‌های برتر بورس کالا

پتروشیمی خوزستان به عنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی توانست با اقداماتی که در دستور کار برای افزایش سهم خود از بازار قرار داده، رتبه چهارم را در میان ۱۰ شرکت برتر بورس کالا کسب کند.

به گزارش برداشت روز، شرکت پتروشیمی خوزستان از مهم‌ترین واحدهای پتروشیمی کشور با ثبت معامله ۳۵ هزار و ۸۰۰ تن تختال و شمش بلوم ارزشی بیش از ۵۰۸۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم ۱۰ شرکت برتر بورس کالا در زمینـه پوشـش داخلـی لوله‌هـا در صنعـت نفـت و گاز بـرای پیشـگیری از خوردگـی و در زمینـه سـاخت رنگ‌هـا، چسـب‌ها، کفپوش‌هـا، پوشـش‌های محافـظ و ظـروف تقویـت شـده بـا الیـاف شیشـه و همچنیـن بتن‌هـای پلیمـری در صنایـع و سـاختمان و پـل سـازی فعالیت دارد.

تولید پلیمر مهندسی پلی کربنات با ظرفیت تولید ۲۵,۰۰۰ تن در سال برای مصارف صنایع مخابرات، الکترونیک، برق، ساختمان، هوا وفضا، پزشکی، ایمنی و رزین اپوکسی جامد با ظرفیت ۵,۰۰۰ تن در سال برای مصارف صنایع مخابرات، الکترونیک، برق، ساختمان، هوا وفضا، پزشکی، ایمنی به همراه رزین اپوکسی مایع با ظرفیت ۵,۰۰۰ تن در سال برای مصارف صنایع مخابرات، الکترونیک، برق، ساختمان، هوا وفضا، پزشکی، ایمنی در پتروشیمی خوزستان از محصولات اصلی تولیدی و عرضه مواد یاد شده از طریق بورس کالا به مصرف کنندگان صنعت پلیمر از جمله برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت می‌باشد.

شرکت پتروشیمی خوزستان، پیشرفت متوازن، افزایش پروژه‌های عام المنفعه و محرومیت زدایی در شهرهای همجوار را همواره به عنوان یکی از اهداف خود دنبال می‌کند و شفافیت و ارتباط نزدیک با مشتریان را در راس این اهداف بزرگ برای این مجموعه ترسیم کرده است.

در حالی که بزرگترین ضربه به صنعت پتروشیمی و خصوصا پتروشیمی خوزستان شرایط تحریمی است که سبب افزایش قیمت در بحث تامین مواد اولیه شده و همچنین نوسانات ارزی که باعث می شود مشتریان نتوانند مواد اولیه خود را تامین کنند و در فروش محصولات خود دچار مشکل می شوند، در تلاش است تا از طریق برقراری ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مشتریان و معرفی محصولات تولیدی برای بخشی از بازار که تاکنون شناخته نشده را در دستور کار خود قرار داده است.

که در همین راستا، دیدار بی واسطه مدیر عامل پتروشیمی خوزستان با مشتریان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به همراه تیم های بازرگانی و فنی انجام گرفت.

پتروشیمی خوزستان به عنوان زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس در تلاش است تا با اقدام‌هایی که انجام می‌دهد سهم خود را از بازار فروش محصولات افزایش دهد. این شرکت پتروشیمی با ثبت معامله ۳۵ هزار و ۸۰۰ تن تختال و شمش بلوم ارزشی بیش از ۵۰۸۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم ۱۰ شرکت برتر بورس کالا قرار گرفت.

گفتنی است؛ در نمایشگاه پتروفن آذرماه جاری لوح “جایزه نو آوری در محصول”به سبب تولید گریدهای جدید متناسب با نیازهای بازار و برطرف کردن نیاز به واردات به آقای رضا صالح احمدی مدیر عامل محترم شرکت”پتروشیمی خوزستان” اهدا گردید.

شرکت پتروشیمی خوزستان یکی از مجتمع های هولدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از معدود تولیدکنندگان پلیمرهای مهندسی و تنها تولیدکننده پلی کربنات و رزین اپوکسی در کشور است. این واحد در اسفند ماه ۱۳۷۶ در سایت چهار واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در زمینی به مساحت ده هکتار احداث شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ