۲۸ آذر ۱۴۰۱ | 15:47
کد خبر : 113074

خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه فرش

با وجود اینکه در حال حاضر، سایت‌های اینترنتی بسیار در حیطه فروش فرش فعالیت می‌کنند، اما افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که این نوع کالا را به صورت مستقیم خریداری کنند. البته که سیر تکامل و پیشرفت این خدمات در سطح کشور سیری صعودی است و حالا می‌بینیم که بسیاری از مردم کالاهای دیجیتال و حتی کالاهای بزرگ آشپزخانه را نیز به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند. این روند در خصوص فرش ها نیز، رایج شده است. خرید و دریافت قیمت فرش ماشینی 12 متری یا اندازه­های دیگر آن، از یک فروشگاه معتبر، می­تواند کاملا مناسب باشد.

قیمت فرش 12 متری

با وجود اینکه در حال حاضر، سایت‌های اینترنتی بسیار در حیطه فروش فرش فعالیت می‌کنند، اما افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که این نوع کالا را به صورت مستقیم خریداری کنند. البته که سیر تکامل و پیشرفت این خدمات در سطح کشور سیری صعودی است و حالا می‌بینیم که بسیاری از مردم کالاهای دیجیتال و حتی کالاهای بزرگ آشپزخانه را نیز به صورت اینترنتی خریداری می‌کنند. این روند در خصوص فرش ها نیز، رایج شده است. خرید و دریافت قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری یا اندازه­های دیگر آن، از یک فروشگاه معتبر، می­تواند کاملا مناسب باشد.

خرید آسان آنلاین فرش

با این حال شاید هنوز برای خرید اینترنتی این کالاها اقدام نکرده باشید. علت تمایل به خرید حضوری این محصولات، می‌تواند امکان مشاهده طرح و رنگ‌های متنوع از نزدیک و همچنین خرید مطمئن‌تر به لحاظ کیفیت و اصالت کالا باشد.

در این میان کارخانه فرش کاشان که سابقه طولانی در تولید انواع محصولات ماشینی را دارد، امکانات بسیاری برای خرید آسان مشتریان فراهم کرده است که آن‌ها می‌توانند ضمن خرید اینترنتی از خرید حضوری نیز بهره‌مند شوند. اما خرید حضوری به تنهایی نیز می‌تواند در چندین روش صورت گیرد که در ادامه اشاره خواهیم کرد.

خرید فرش ماشین به طور حضوری

اغلب ما هنگام خرید فرش ترجیح می‌دهیم که طرح‌های متنوع را مشاهده و سپس برای خرید اقدام کنیم. در صورتی که تنوع این کالا نیز زیاد باشد این انتخاب می‌تواند راحت‌تر صورت گیرد. البته که پروسه گشت و گذار در این مورد ممکن است کلافه­کننده‌ نیز باشد.

با این حال، ترجیح این است که به طور کامل طرح‌ها دیده و سپس خریداری شود. این در حالی است که می توانید با روش آنلاین نیز، قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری یا ۹ متری را مشاهده و مقایسه کنید. از سویی دیگر، کارخانه فرش ماشینی کاشان، به دلیل اینکه دارای کیفیت‌های متفاوت است، این امکان فراهم آورده تا تمام مشتریان با بودجه‌های خرید متفاوت، بتوانند از محصولات با کیفیت این کارخانه بهره‌مند شوند.

زمانی که شما قصد خرید حضوری این کالا را داشته باشید، می‌توانید به راحتی با رفتن به شعب مختلف این کارخانه در سطح شهر، برای خرید اقدام کنید. خرید حضوری این امکان را به شما می‌دهد که طرح مورد نظر خود را در کیفیت‌های مختلف ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ شانه و یا ۱۵۰۰ شانه مشاهده کنید.

مشاهده قیمت محصولات در فروشگاه های حضوری

برای مثال می‌توانید قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه را در طرح‌های مختلف بررسی و خرید خود را نهایی کنید. بنابراین، حسن خرید حضوری به مشاهده مستقیم کالا و خرید مطمئن است. با این حال احتمال دارد برخی از فروشندگان، از نام این کارخانه استفاده کرده و محصول نامرغوبی را به شما پیشنهاد دهند، یا ممکن است محصول مورد نظر شما در دسترس فروشگاه نباشد. در این صورت چطور می‌توان خرید کرد؟

علاوه بر تهیه فرش کاشان در طرح دلخواه، بحث قیمت کالا پیش می‌آید، قیمت این محصول در کیفیت‌های و ابعاد متفاوت مختلف است. برای مثال، قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری کاشان که ۷۰۰ شانه باشد با قیمت محصول ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه، متفاوت است.

از آنجایی که فروشگاه‌های این کالا ، به نوعی واسطه بین تولیدکنندگان و خریداران هستند، ممکن است قیمت ناعادلانه‌ای را برای فروش نظر بگیرند، این در صورتی است که قیمت تمام شده در کارخانه بسیار پایین‌تر است. در این جا این سوال مطرح است که آیا می‌توان این کالا را به صورت حضوری و مستقیم از کارخانه تهیه کرد؟

قیمت فرش9 متری 1200 شانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

اصلی‌ترین مزیت خرید این کالا از کارخانه، کاهش قیمت قابل توجه آن است. علاوه بر این مزیت، اطمینان از اصالت کالا و گارانتی معتبر خود شایان توجه است. افرادی که می‌خواهند فرش ماشینی تهیه کنند می‌توانند با مراجعه به کارخانه، کالای مورد نظر خود را در طرح و کیفیت متنوع و با قیمت پایین‌تر تهیه کنند.

کارخانه فرش ماشینی کاشان، برای ایجاد سهولت در خرید و ایجاد اعتماد در مشتریان این امکان را فراهم آورده تا مشتریان با حذف واسطه، کالای مورد نظر خود را در قیمت مناسب تهیه کنند. ضمن اینکه با خرید از کارخانه مشتریان اطمینان از اصل بودن کالا و کیفیت بالای آن دارند و می توانند قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۷۰۰ شانه را در بهترین شرایط دریافت کنند.

دریافت بهترین کیفیت کالا

زمانی که شما برای خرید این کالا به کارخانه مراجعه می‌کنید می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در کیفیت‌های بالا و با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. بنابراین، اگر قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه بیشتر از همان محصول با تراکم ۱۲۰۰ شانه باشد، با خرید حضوری می‌توانید همان قیمت را بپردازید. از این رو با هزینه کمتر، کالای با کیفیت‌تری را خریداری کرده‌اید.

قیمت فرش 9متری 700 شانه

خرید از کارخانه مزیت دیگری نیز دارد، شما می‌توانید به راحتی روند تولید را مشاهده کنید و با اطمینان از کیفیت کالای خود را تهیه کنید. در کارخانه تولید فرش ماشینی کاشان، محصولات با دستگاه‌های پیشرفته بافندگی و در تنوع بالا و باکیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. بنابراین می توان با خیالی آسوده از قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری، آن را تهیه کرد.

قیمت فرش

کیفیت فرش ماشینی کاشان

همانطور که اشاره کردیم این کارخانه محصولات خود را در ابعاد و در کیفیت‌های متنوع تولید می‌شود. بنابراین شما می‌تواند با تحقیق در مورد محصول ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه در کارخانه دیگر و مقایسه آن با قیمت ۱۲۰۰ شانه کارخانه کاشان، به راحتی تفاوت را مشاهده کنید.

لازم است بدانید که هرچه تراکم این کالا بیشتر می‌شود کیفیت آن بیشتر شده و در نهایت قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. از این رو افراد بسیاری به سمت فرش‌های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه می‌روند، چرا که کیفیت و بافت این نوع محصولات موجب شده، تشخیص آن‌ها از نوع دستباف مشکل شود. از همین روست که قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری در مقایسه با دیگر محصولات، تفاوت دارد.

در حال حاضر کارخانه کاشان، محصولات خود را در تراکم زیر تولید می‌کند:

* ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

* ۱۰۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰

* ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰

* ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

گفتنی است که تمامی این کالاها می‌توانند با نخ‌های متنوعی بافته شوند که آن نیز در کیفیت و قیمت نهایی تاثیرگذار است. بهترین نخ برای تولید فرش ماشینی اکریلیک است که در حال حاضر در کارخانه فرش ماشینی کاشان از آن استفاده می‌شود.

یادداشت پایانی

در حال حاضر که رقابت در بین تولیدکنندگان این کالا داغ شده است، ممکن است با یک سهل‌انگاری کالای نامرغوب و بی‌کیفیت را هنگام دریافت قیمت فرش ، دریافت کنید. در این بازار پر هیاهو تشخیص فرش با اصالت تقریبا غیر ممکن است و نبود گارانتی معتبر نیز می‌تواند موجب هدر رفتن هزینه شما شود.

از این رو خرید مستقیم محصولات از کارخانه، بهترین راه برای خرید این کالا با قیمت مناسب و با اصالت است ضمن اینکه این کالاها، از گارانتی معتبر نیز برخورداند. در نهایت، اگر به دنبال خرید این محصولات باکیفیت هستید بهتر است به کارخانه فرش ماشینی کاشان مراجعه کنید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌