۲۵ آذر ۱۴۰۱ | 19:57
کد خبر : 112767

مديرعامل شركت ملي فولاد ايران اعلام كرد:

واحد تولید آهن اسفنجی قاینات روز پنجشنبه بطور رسمی افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران از افتتاح رسمی واحد تولید آهن اسفنجی قاینات در روز پنجشنبه توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران محمدآقاجانلو با اعلام مطلب فوق افزود: این واحد با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن تولید سالیانه آهن اسفنجی به بهره برداری رسمی خواهد رسید و برظرفیت فولاد کشور افزوده خواهدشد.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تبریک به مردم استان خراسان جنوبی و بخصوص شهرستان قاینات، خاطر نشان ساخت: با راه اندازی این واحد حدود ۴۰۰ نفر بطور مستقیم مشغول بکار شده اند و برای ۲هزارنفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده که این فرصت می تواند گام های بزرگ توسعه ای و اشتغال پایدار در این منطقه را تثبیت نماید.
آقاجانلو همچنین تاکید کرد: با راه اندازی این واحد فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی برای سرمایه گذاران ایجاد خواهد شد تا در صنایع جانبی و مرتبط با فولاد و زنجیره آن ، سرمایه گذاری لازم را بعمل آورند.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران این واحد را بعنوان اولین واحد صنعت سنگین دراین استان برشمرد و افزود: ثمره سال ها تلاش متخصصین ایرانی ببار نشسته و علاوه بر تاثیر بسزایی که در زنجیره فولاد کشور دارد کام همه هموطنان را شیرین می کند و جا دارد از مقام عالی مسئولیت پذیر وزارت صمت ؛همکاران و متخصصین وزارت صمت ، سازمان ایمیدرو، کارگران و کارشناسان مجتمع ، شرکت ملی فولاد ایران ،مقامات اجرائی قضائی ، امنیتی و سیاسی استان خراسان جنوبی و شهرستان قاینات که طی این سال ها همکاری و یاری شان همراه ما بود قدردانی وتشکرمی نمایم.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ