۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | 21:31
کد خبر : 11135

بازدید معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران

معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران و شرکت پریفاب بازدید کرد.

به گزارش برداشت روز، در این دیدار که با حضور مدیرعامل، مدیر مجتمع و معاونین شرکت سیمان تهران برگزار شد، دکتر قناعت معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان از نزدیک در جریان روند فعالیت مجموعه مجتمع، واحد هفتم و شرکت پریفاب قرار گرفت.

مهندس حسینی مدیر عامل شرکت سیمان تهران در نشستی که پس از بازدید میدانی از مجتمع برگزار شد با اشاره به شرایط صنعت سیمان در جهان و منطقه، مجموعه گروه سیمان تهران را از مجموعه‌های تاثیر گذار در این صنعت معرفی و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل بالای شرکت‌های گروه، این مجموعه توانایی خوبی در بخش صادرات دارد که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری شاهد رشد قابل توجه‌ در بخش صادرات گروه سیمان تهران باشیم.
مدیر عامل شرکت سیمان تهران دغدغه فعلی مدیران این مجموعه را ساختار نیروی انسانی و ضرورت بازنگری در این ساختار و بالطبع آن افزایش بهره وری و سودآوری مجموعه دانست.
مهندس حسینی در ادامه افزود: شرکت سیمان تهران از کارکنان متعهد و توانایی برخوردار است و یکی از برنامه‌های میان مدت شرکت، پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش و فراهم نمودن زمینه انتقال تجربه این عزیزان به نسل آینده شاغلین مجموعه است.
وی شرایط تولید گروه سیمان تهران را نسبت به سال گذشته مثبت ارزیابی و ادامه داد:هزینه احداث یک خط جدید سیمان بسیار سنگین می باشد لذا توجه به ظرفیت های موجود ، بهینه سازی و نهایتا افزایش ظرفیت مجموعه خطوط تولید گروه سیمان تهران مقرون به صرفه و اجتناب ناپذیر است. همچنین این اطمینان خاطر وجود دارد که بایاری خداوند و رفع موانع موجود توان تولید مجموعه بهبود یافته و بیش از تعهدات بودجه بتوانیم تولید کنیم.
در ادامه دکتر قناعت معاون امور اداری و پشتیبانی بنیاد مستضعفان در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سیمان تهران افزود:شرکت سیمان تهران جایگاه ارزنده ای در مجموعه بنیاد مستضعفان داشته و اطمینان داریم با حضور مهندس حسینی که از نیروهای متعهد و توانمند بنیاد مستضعفان هستند ،بزودی شاهد بهبود شرایط تولید و دستیابی این شرکت به جایگاه ارزنده خود در صنعت سیمان باشیم.
وی با اشاره به جهت گیری های بنیاد مستضعفان در مسیر حفظ و بهبود شرایط تولید ، بر آمادگی کامل این نهاد در رفع موانع و تسهیل شرایط تولید شرکت های زیرمجموعه تاکید کرد.

لباسکار صنعتی کسا