۲۵ آبان ۱۴۰۱ | 20:25
کد خبر : 109870

نشست مدیریت بیمه های مسئولیت با روسای شعب و نمایندگان عمومی منتخب منطقه ۲

به منظور بررسی مشکلات نمایندگان عمومی و پاسخگویی به سؤالات آن ها و همچنین معرفی بیشتر بیمه های مسئولیت کارگاه یک روزه در هفدهم آبان ماه سال جاری با حضور مهرنوش نجابتی و نازگل ملکی، مدیر و معاون بیمه های مسئولیت شرکت بیمه پاسارگاد در محل سالن آموزش ساختمان مدیریت منطقه ۲ برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، در این جلسه که مدیر، معاون، همکاران اداره کنترل و نظارت فنی، روسای شعب و منتخبی از نمایندگان عمومی منطقه حضور داشتند، علی خلیل زاده مدیر منطقه ۲ در ابتدا در سخنانی ضمن بیان اهمیت بیمه های مسئولیت، تعمیم آن در جامعه را موجب حفظ حقوق زیان دیدگان و همچنین پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولیدی دانست. وی اظهار داشت دست اندرکاران بیمه مسئولیت اعم از نمایندگان و کارشناسان بیمه و بیمه گزاران، ملزم به شناسایی فرایند حرفه و کارشان در این حوزه بوده، مسئولیت های احتمالی را مرور و یادآور می شوند. در نتیجه بطور ناخودآگاه افراد وادار خواهند شد در هر مراوده ای آثار مسئولیت رفتاری خود را متوجه شوند و این خود موجب مسئولیت پذیری در جامعه و حتی موجب خود کنترلی افراد می شود.

مدیر منطقه ۲ در بخش دیگری از صحبت های خود با نمایندگان حاضر با بیان اینکه ایجاد درک مشترک از همدیگر موجب هم افزایی و موفقیت بیشتر در بازار بیمه خواهد شد افزود بنده و همکارانم در منطقه این درک و شناخت را از نمایندگان داریم که با آمادگی و امید وارد عرصه نمایندگی بیمه شده اید. میخواهید کار و تلاش کنید و با مشکلات بیرونی از جمله گرانی، افزایش هزینه های اداره دفتر نمایندگی، رقابت غیرحرفه ای برخی از نمایندگان شرکت های بیمه، بی پولی مردم و مشکلات درونی از جمله استراتژیک بودن بیمه عمر و گمان کم توجهی شرکت به سایر رشته های بیمه ،عدم پشتیبانی شرکت در ارائه نرخ رقابتی و آموزش نمایندگان و کارکنان مواجه اید. از طرفی این انتظار را داریم که نمایندگان نیز این آگاهی و بلوغ فکری را داشته باشند که ما بیمه پاسارگادیم. به لطف خدا و با همت امثال شما جایگاهی کسب کرده ایم که ادعای الگو بودن صنعت بیمه را داریم.

شرکت بیمه فاخری هستیم که در کنار سایر شرکت های گروه مالی عظیم پاسارگاد اعتمام عمومی جامعه را کسب نموده در صدد کسب رتبه بالاترین شرکت بیمه خصوصی می باشیم. مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای ضمیری ما رامکلف به پشتیبانی از شبکه فروش و نمایندگان با رعایت و انصاف در حفظ حقوق سهامدار، مشتریان، ارباب رجوع و مجریان که بخشی از مجریان شمائید نموده اند.قبول کنید ورود به بازارهای آشفته که اساس شرکت را با خطر و زیان مواجه می کند کار غیراصولی است و به الطبع همکاری و همدلی تا جای ممکن موجب رشد و ثبات همدیگر می شود. علی خلیل زاده در بخش پایانی سخنان خود با ارائه تحلیل آمار سال ۱۴۰۰ بازار بیمه کشور و بازار بیمه پاسارگاد و سهم منطقه با اشاره به ضرایب خسارت کلی و ضریب خسارت خوب بیمه های مسئولیت خواستار همکاری بیشتر مدیریت بیمه های مسئولیت شد و اظهار امیدواری کرد با شرایط جدید حتماً شعب منطقه فعال تر از گذشته در بیمه های مسئولیت حضور خواهند یافت.

ایشان حضور مدیریت بیمه های مسئولیت و دبیرکارگروه بیمه های مسئولیت سندیکای بیمه گران ایران و معاون مدیر بیمه های مسئولیت در شهر مشهد و در جمع نمایندگان را نشانه ای از ایجاد شرایط بهتر و همراهی بیشتر با نمایندگان دانست و اظهار امیداواری کرد گفتمانی انجام شود که نتیجه آن رضایت بیشتر شبکه فروش و توسعه بازار بیمه پاسارگاد باشد.

 

لباسکار صنعتی کسا