۲۵ آبان ۱۴۰۱ | 18:54
کد خبر : 109779

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین:

باشگاه مشتریان کارآفرین با استقبال شبکه فروش مواجه شد

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، اظهارکرد:باشگاه مشتریان یا شعبه مجازی بیمه کارآفرین به تمامی کارگزاران و شبکه فروش این امکان را می دهد که که بدون مراجعه به شعبه، بیمه نامه صادرکنند.

به گزارش برداشت روز، “علیرضا حجتی”، گفت:یکی از دغدغه های کارگزاران این است که وقتی می خواهند بیمه نامه ای را صادر کنند حتما باید به شعبه مراجعه کنند اما در شعبه مجازی کارآفرین دیگر دغدغه صدور وجود ندارد.

وی، ادامه داد: در صفحه اصلی سایت بیمه کارآفرین دو بخش برای باشگاه مشتریان یا شعبه مجازی و دیگری خرید آنلاین بیمه نامه وجود دارد که کارگزاران برای صدور بیمه نامه ازهردوی این دو امکان می توانند استفاده کنند.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، اذعان داشت که در شعبه مجازی کارآفرین کارگزار با کد خود که در سیستم ثبت شده، اطلاعات را وارد و محل تحویل بیمه نامه را مشخص می کند و می تواند بیمه نامه را صادرکند.

حجتی، یکی ازمزایای این شعبه مجازی را صدور بیمه نامه درهرلحظه برشمرد وگفت: دیگر دغدغه اتمام ساعت کاری شعبه یا در دسترس نبودن مدیر شعبه وجود ندارد و بیمه نامه های بسیاری از جمله شخص ثالث، بدنه اتومبیل، مسافرتی، طرح های مختلف آتش سوزی و زندگی دراین سیستم وجود دارند.

وی، تصریح کرد: استفاده ازاین خدمات بیمه کارآفرین ، نیازی به سوئیچ بیمه مرکزی هم ندارد و اگر بیمه نامه نیازبه بررسی پزشک داشته باشد، آنلاین به پزشک ارسال می شود وپزشک نظر خود را ابراز می کند.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، گفت: تاسیس باشگاه مشتریان یکی از خدمات بزرگی است که توسط شرکت بیمه کارآفرین انجام شده و سازمان فروش تمام بیمه نامه های خود را از این طریق صادر می کنند.

حجتی، یکی از دغدغه های نمایندگان را فعالیت با بازاریابان عنوان کرد وگفت: باشگاه مشتریان این مشکل را برطرف می کند زیرا هر شخصی می تواند بازاریابان زیرمجموعه خود را درسیستم تعریف کند و به هر بازاریاب یک کد بدهد و تفاوت آن با سیستم سنتی این است که وقتی بازاریاب با کد خود وارد سیستم می شود بیمه نامه تا زمانی که حق بیمه واریز نشود صادر نمی شود و دیگر دغدغه دریافت حق بیمه از سمت بازاریاب وجود ندارد.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، افزود: شرکت بیمه کارآفرین به صورت واقعی به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود هر چند که در ابتدا مقاومت هایی وجود داشت اما در حال حاضر این موانع رفع شده است.

حجتی، اظهارکرد: هرسیستمی در ابتدای کار خود مشکلات زیادی دارد اما درحال حاضر شعبه مجازی بیمه کارآفرین روی روال عادی خود قرار رگفته و این امر باعث شده که بازاریابان، کارگزاران و نمایندگان استقبال زیادی ازآن داشته باشند.

 

چابک آنلاین

لباسکار صنعتی کسا