۱۷ آبان ۱۴۰۱ | 19:02
کد خبر : 108987

پتروشیمی لردگان/

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر برند،مسولیت اجتماعی و روابط عمومی پترول از شرکت پتروشیمی لردگان

حسین کلانتری مشاور مدیرعامل و سلمان امیری مدیر برند،مسولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس از روند پیشرفت این شرکت بازدید کردند.

به گزارش برداشت روز، حسین کلانتری به همراه سلمان امیری و همچنین با همراهی مدیرعامل شرکت محسن محمودی و جمعی از مدیران ارشد این شرکت از مجتمع پتروشیمی لردگان بازدید به عمل آوردند.

هدف از این بازدید بررسی روند تولیدات این واحد و همچنین آشنایی با کارکنان و رفع موانع موجود آن بوده است.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان گفت یکی از نکات با اهمیت که میتوان به آن اشاره کرد، بهره ‌برداری از این شرکت در دوران تحریم بوده است اما ما توانسته ایم با استفاده از ظرفیت‌های فکری، فنی و مهندسی متخصصان داخلی این چالش را پشت سر گذاشته و رکورد های متعددی با همین جوانان خوش فکر به ثبت برسانیم، این دستاورد نتیجه اعتقاد به توان داخلی و اعتماد به جوانان بوده است.

مشاور مدیرعامل پترول در همین راستا با بیان اینکه شرکت پتروشیمی لردگان یکی از مهمترین شرکتهای گروه سرمایه گذاری پترول می‌باشد، بر نقش نیروی جوان و کارآمد و حفظ دست آوردها در حوزه نیروی انسانی متخصص جوان تاکید داشت و تداوم این مهم را در اولویت سیاستهای پترول بر شمردند.

در ادامه این بازدید سلمان امیری مدیر برند گروه پترول، اظهار داشت امید داریم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم جایگاه شرکت پترول و پتروشیمی لردگان را در حوزه بازار سرمایه بورس با جهشی چشم گیر در بین شرکتهای بورسی ارتفاع ببخشیم.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی لردگان

لباسکار صنعتی کسا