۱۵ آبان ۱۴۰۱ | 21:34
کد خبر : 108772

سرپرست بانک مسکن:

بیش از ۳۶ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن پرداخت شد

سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۷۱۷ هزار و ۲۰۷ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و تسهیلات را در مجموع ۳۶ هزار و ۲۰۶ میلیاردتومان برشمرد.

به گزارش برداشت روز، علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی، در خصوص روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان گفت: تاکنون ۷۱۷ هزار و ۲۰۷ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

سرپرست بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در مجموع ۲۵هزار و ۶۵۱ میلیاردتومان عنوان کرد.

عسکری توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۶ هزار و ۲۰۶ میلیاردتومان است که از این میزان، ۲۲ هزار و ۵۵۷ میلیاردتومان از محل تسهیلات و ۱۳ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

وی اعلام کرد: تاکنون ۴۰۸ هزار و ۹۱ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۷۳ هزار و ۱۳ واحد به مبلغ ۵۸ هزار و ۷۸۱ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

 

لباسکار صنعتی کسا