۱۵ آبان ۱۴۰۱ | 20:40
کد خبر : 108726

مصطفی پور در گفت‌وگوی اختصاصی شمانیوز خبر داد

برنامه‌های فولاد غدیر در راستای توسعه متوازن میان حوزه فولاد و معدن

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از امضای تفاهم‌نامه همکاری با سنگ آهن مرکزی ایران برای کمک به تامین و تحقق تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در راستای اهداف چشم‌انداز چهارساله صنعت فولاد خبر داد.

به گزارش برداشت روز، محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شمانیوز در خصوص تامین خوراک پایدار صنایع فولادی، گفت: با توجه به توسعه صنعت فولاد و براساس برنامه تحقق تولید ۵۵ میلیون تن فولاد کشور در افق ۱۴۰۱ حتما باید نیاز مورد نیاز کارخانجات تامین بشود. فکر می‌کنیم در حوزه استخراج و اکتشاف مقداری عقب هستیم و توسعه متوازنی میان حوزه فولاد و معدن وجود ندارد.

وی درخصوص تفاهم‌نامه میان گروه فولاد غدیر ومجموعه سنگ آهن مرکزی، اظهار داشت: تلاش ما بر این امر استوار گردید تا این دومجموعه با امضای یک تفاهم‌نامه برای توسعه صنایع معدنی در کنار هم قرار بگیرند تا براساس تعریف مرحله‌ای به اتفاق پیش خواهیم رفت.

مصطفی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر مدت زمان همکاری با سنگ آهن مرکزی ایران و دیگر تعاملات انجام شده توسط این مجموعه در راستای دستیابی به اهداف توسعه‌ای، افزود: چندماهی از تعامل با شرکت سنگ آهن مرکزی می‌گذرد. از مجموعه فولاد غدیر؛ فولاد غدیر نی‌ریز، فولاد غدیر ایرانیان و شرکت اکتشاف در این تعاملات حضور دارند تا از ظرفیت‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی برای یک مشارکت سازنده در جهت شناسایی پهنه‌های مختلف و پیگیری تا حصول نتیجه کامل، بهره ببریم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌