۱۵ آبان ۱۴۰۱ | 20:22
کد خبر : 108714

روز چهارشنبه مورخ یازدهم آبان ماه صورت گرفت؛

امیری و کلانتری در بازدید از پتروشیمی صدف

سلمان امیری مدیر روابط عمومی و همچنین حسین کلانتری مشاور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس روز چهارشنبه مورخ یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ از پتروشیمی صدف خلیج فارس که تنها طرح در حال حاضر گروه پترول در منطقه عسلویه است بازدید نمودند.

به گزارش برداشت روز، در این بازدید نادر جداری مدیر عامل پتروشیمی صدف با اشاره به اینکه پتروشیمی صدف تنها طرح در حال حاضر گروه پترول در منطقه عسلویه می باشد به اهمیت این پروژه ملی تاکید نمود.

شایان ذکر است با توجه به حضور اصحاب رسانه منطقه عسلویه در سایت پتروشیمی صدف ، سلمان امیری مدیر روابط عمومی پترول در نشستی صمیمی ضمن خوشامدگویی و تشکر بابت حضور در این نشست، به اهمیت ارتباط صنعت پتروشیمی با حوزه رسانه و استمرار حضور و تعامل بیشتر مابین این صنعت و رسانه های مستقر در منطقه اشاره کرد و بر اهمیت انعکاس تلاش صنعتگران عرصه پتروشیمی توسط همکاران خبرنگار بخصوص در منطقه عسلویه تاکید نمود. در ادامه باحضور مدیران ارشد پتروشیمی صدف در این نشست توضیحاتی جامع در مورد طرح ESBR داده شد.

گفتنی است با راه اندازی طرح ESBR با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن، تحول بزرگی در حوزه تولید لاستیک مصنوعی منطقه ایجاد می شود.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس

لباسکار صنعتی کسا