۰۸ آبان ۱۴۰۱ | 21:15
کد خبر : 108112

بیمه مرکزی/

پیام تسلیت رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت شهادت جمعی از زائران حرم مطهر احمد بن موسی (ع)

به نمایندگی از نهاد ناظر صنعت بیمه و تمامی کارکنان و امنیت آفرینان صنعت بیمه این جنایت شرم آور را محکوم کرده و بر روح پرفتوح شهدای حرم که در هنگام زیارت "آل الله" به زیارت حضرت حق شتافتند، درود می فرستم.

به گزارش برداشت روز، به نمایندگی از نهاد ناظر صنعت بیمه و تمامی کارکنان و امنیت آفرینان صنعت بیمه این جنایت شرم آور را محکوم کرده و بر روح پرفتوح شهدای حرم که در هنگام زیارت “آل الله” به زیارت حضرت حق شتافتند، درود می فرستم.

به نام خداوند شهیدان

ما مِنْ شَهیدٍ اِلاّ وَ یُحِبُّ أَنْ یَکونَ مَع‌الحُسینِ علیه‌السلام حَتّی یدخُلونَ الجنَّهَ مَعَهُ

در روز قیامت هیچ شهیدی جز این نیست که دوست دارد در محضر امام حسین(علیه‌السلام) باشد و همراه همه شهدا در معیّت حضرتش وارد بهشت شوند.

امام جعفرصادق (علیه‌السلام)

بار دیگر دست تطاول خزان از آستین نابکارترین دشمنان مردم از آستین فتنه بیرون آمد و جمعی از پاک ترین هموطنان خداجوی و پاک طینت ما را در خون پاک خویش غلطاند.

جنایت کور در سومین حرم امن سرزمین سرافراز ما زائرانی را آسمانی کرد که در ناب ترین لحظه های نیایش و در بستری از راز و نیاز با پروردگار یگانه، آماج تیرهای فتنه قرار گرفتند و خون مقدس شان فضای حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را به رنگ پرچم عاشورا درآورد.

به نمایندگی از نهاد ناظر صنعت بیمه و تمامی کارکنان و امنیت آفرینان صنعت بیمه این جنایت شرم آور را محکوم کرده و بر روح پرفتوح شهدای حرم که در هنگام زیارت “آل الله” به زیارت حضرت حق شتافتند، درود می فرستم.

ضمن ابراز تسلیت و تعزیت به محضر ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و صبور ایران برای تمامی بازماندگان این جنایت تروریستی، آرزوی صبر و برای مصدومان آن طلب شفا و عافیت دارم.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچگونه درکی از اخلاص و ایمان مردم ما ندارند وگرنه هیچگاه با رقم زدن این جنایت ها به تقویت وحدت، همدلی و شعور ملی و مذهبی یک ملت کمک نمی کردند.

تردید نیست که با تلاش و اشراف دقیق اطلاعاتی نیروهای خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمران این جنایت به سزای عمل غیرانسانی خود خواهند رسید و پرچم اقتدار ایران عزیز بیش از پیش در پهنه گیتی برافراشته خواهد شد.

مجید بهزادپور

 

لباسکار صنعتی کسا