۲۹ مهر ۱۴۰۱ | 19:01
کد خبر : 107076

در سومین روز رویداد کیش اینوکس 2022، بازار تعاملات در غرفه بانک و گروه مالی دی داغ بود.

بازار داغ تعاملات غرفه بانک دی در سومین روز کیش اینوکس

در سومین روز رویداد کیش اینوکس 2022، بازار تعاملات در غرفه بانک و گروه مالی دی داغ بود.

به گزارش برداشت روز، با حضور فریدون رشیدی عضو هیئت‌مدیره بانک و مدیرانی از شرکت‌های شایان دیزل، سرمایه گذاری گروه انتخاب، فولاد اروند، نفت لاوان، توسعه سنگ آهن مرکزی ایران سام در غرفه بانک و گروه مالی دی، زمینه های مشترک برای توسعه همکاری های متقابل و دریافت خدمات مالی و بانکی بررسی شد.

همچنین در این روز، مدیران بانک دی با حضور در غرفه همراه اول و شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، ضمن دیدار با مدیران عالی این دو مجموعه به معرفی خدمات ارزی، اعتباری، بیمه ای و بررسی زمینه‌های تمرکز منابع مالی این دو مجموعه در بانک دی پرداختند.

در حاشیه این نمایشگاه هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در غرفه بانک و گروه مالی دی، ضمن آشنایی با خدمات و محصولات بانک با مدیران بانک به گفت و گو پرداختند.

همچنین در سومین روز رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲، کارشناسان کارگزاری بانک دی با برگزاری کارگاه آموزشی رایگان «آشنایی با بازار سرمایه» در غرفه این بانک، میزبان علاقمندان به موضوعات تحلیل بازار سرمایه و صندوق‌های سرمایه گذاری بودند.

 

روابط‌عمومی بانک دی

لباسکار صنعتی کسا