۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | 22:11
کد خبر : 10557

اجرای پیش فروش محصولات ایران خودرو با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو درراستای سیاست های وزارت صمت و با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا در بازاراجراشده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از ایکوپرس؛ بابک رحمانی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت : دراین طرح پیش فروش ، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت .

وی افزود : درطرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو ، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اندکه بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی ۴۵ هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو سازدرروز شنبه ۲۴ خرداد ماه صورت گرفت.

رحمانی ،  به زمان تحویل این خودروها اشاره کرد و افزود: در این طرح، خودرو ها در بازه ۴ ماه تا ۱۲ماهه  و براساس اولویت  قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی  تصریح کرد:این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می دهیم که طرح های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام ، نگران نباشند.

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو یاد آورشد: ایران خودرو گام های اساسی درخصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه ها در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.

رحمانی با اذعان به اینکه استقبال مشتریان از طرح های ایران خودرو قابل توجه بود گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو  سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد.

لباسکار صنعتی کسا