۰۲ مهر ۱۴۰۱ | 21:41
کد خبر : 105101

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در اختتامیه نخستین سمینار ملی آموزشی-تخصصی پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات:

شرکت فولاد آلیاژی ایران به دنبال هم‌اندیشی در صنعت فولاد است

علیرضا چایچی یزدی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی و رئیس سمینار ملی آموزشی تخصصی وضعیت پایش و عیب‌یابی هدف از برگزاری آن را بررسی و بازنگری در روند توسعه فن آوری پایش وضعیت در صنایع مختلف ایران و آسیب‌شناسی روش‌های به‌کاررفته دانست و گفت: فولاد آلیاژی ایران با برپائی این سمینار به دنبال ایجاد یک هم‌اندیشی نوین است تا با برپائی کارگاه‌های آموزشی پویا درکنار این سمینار، ضمن نشر دانش تخصصی در بین علاقه‌مندان امر، زمینه گسترش فرهنگ پایش وضعیت و نت پیش‌بینانه را فراهم کند.

به گزارش برداشت روز، مدیر عامل این شرکت در مراسم اختتامیه اولین سمینار ملی آموزشی تخصصی وضعیت پایش که در سالن اجتماعات روابط عمومی این شرکت در یزد برگزار شد، گفت: فولاد آلیاژی ایران با تولید ظرفیت ۵۰۰ هزار تنی فولاد در سال نیاز ۱۶ صنعت مادر کشور از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه‌ها، ابزارسازی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی، صنایع خودروسازی، ماشین سازی، ادوات کشاورزی، صنایع معدنی و… را برطرف می‌سازد.
به گفته‌ی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، این شرکت اولین دانش‌بنیان فولادی است که نگرش‌های نوین را در آن اجرا می‌شود، ادامه داد: فولاد آلیاژی ایران جزو یکی از کم آب‌خواهترین شرکت‌های فلادی کشور است و همچنین اولین شرکتی است که آبیاری هوشمند را در آن بنیان گذاشتیم.
علیرضا چایچی با اشاره به این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران نرم افزارهای آنلاین را در خطوط مختلف بکارگرفته‌است، گفت: محصول تولیدی و نهایی این شرکت به صورت صددرصدی از نظر عیوب سطحی و داخلی کنترل کیفیت می‌شود.
به گفته مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، این شرکت همواره در راستای حفظ محیط زیست و پاسداشت منابع آب و هوا سرمایه گذاری و اقدام کرده که از جمله می‌توان به خرید و ایجاد تجهیزات و تأسیسات محیط زیستی وکنترل آلایندگی اشاره کرد.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ