۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | 22:35
کد خبر : 104788

پگاه در مهمترین رویداد سال صنعت نوشیدنی‌ها درخشید

صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به‌عنوان تنها غرفه برتر در نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، معرفی شد.

به گزارش برداشت روز، در آئین اختتامیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح و تندیس تنها غرفه برتر این نمایشگاه به شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.

در این نمایشگاه، پگاه با برپایی غرفه از محصولات نوشیدنی ۵ شرکت‌ پگاه تهران، آذربایجان غربی، گیلان، خوزستان و اراک در سالن ۷، در این رویداد بین المللی حضوری پر قدرت داشت.

نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته با حضور ۸۸ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و برزیل در سالن های ۶-۷ و ۲۷ حضور داشتند.

در این رویداد، صنایع شیر ایران، علاوه بر معرفی محصولات در سالن ۷، با برپایی غرفه فروش، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، سمپل نوشیدنی و اسپانسری سومین چالش لاته آرت و رونمایی از محصولات جدید پگاه خوزستان با حضور دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران، حضوری پر قدرت داشت.

مذاکره با هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی، بررسی رفع موانع تولید و بازار با حضور مقامات، مسئولین و نمایندگان مجلس از جمله آرا شارودیان نماینده تهران و عضو فراکسیون عمران مجلس از جمله برنامه‌های چهار روز حضور در این رویداد بین المللی بود.

گفتنی است، در این رویداد که همزمان با نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات برگزار شد، طی مذاکره سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران با رئیس انجمن شیرینی و شکلات ایران مقرر شد، در اولین فرصت ممکن و در راستای توسعه تعاملات بازدید از پگاه تهران، صورت گیرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

 

لباسکار صنعتی کسا