۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | 21:02
کد خبر : 104080

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد:

پرداخت وام ۵۰۰ میلیونی به ۴۱شرکت دانش بنیان

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افراد حقیقی از 50به 200 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از دیوان اقتصاد، سعید شمسی‌نژاد در مراسم هم‌اندیشی این بانک با صندوق توسعه فناوری‌های نوین افزود: در نظر داریم کارمزد ثابت را حذف کنیم و در گام‌ه بعدی با گرفتن مصوبه از بانک مرکزی مبلغ وام قرض الحسنه را برای اشخاص حقوقی به یک یا ۲میلیارد تومان برسانیم.

وی با اشاره به این که صندوق توسعه فناوری‌های نوین در پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان به بانک کمک می کند تصریح کرد :بانک مهر در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان از تیرماه تاکنون ۹۳ شرکت را ارزیابی کرده است که ۱۲ مورد مردود وبرای ۴۱ شرکت وام به ارزش ۲۰۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

شمسی نژاد با بیان اینکه مشکلی از لحاظ منابع مالی نداریم، کفت: بانک ما در نظام بانکی کل کشور بیشترین رشد منابع را داشته است. ضمن اینکه روزانه ۹ هزار نفر افتتاح حساب در بانک داریم.وی افزود: میدواریم با مصوبه هیات مدیره تا ۲۰۰ شرکت را پوشش دهیم و با باز پرداخت به موقع شرکتها بتوانیم وام ۵۰۰ میلیون تومان را دوباره برای آنان تمدید کنیم. حتی می‌توانیم مجوز خط اعتباری با یک عدد ثابت و در یک بازه معین بگیریم و تسهیلات به شرکت‌ها اعطا کنیم.

لباسکار صنعتی کسا