۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | 22:54
کد خبر : 10345

مدیرعامل در جلسه شورای مدیران: تسریع و تسهیل خدمات اولویت صندوق قرض الحسنه شاهد است

دکتر اسلام کریمی در جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد، اولویت این صندوق را تسریع و تسهیل خدمات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی در جلسه شورای مدیران اولویت های صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۳۹۹ را تسریع و تسهیل خدمات به اعضاء عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در این جلسه گفت: تمامی مدیران و کارکنان صندوق در دفتر مرکزی و مناطق باید تمام تلاش خود را بکار ببندند تا بتوانیم به عنوان خدمتگذاران خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خدماتی در خور شان و منزلت این عزیزان ارائه نماییم.

دکتر کریمی افزود: صِرف ارائه خدمات به اعضا صندوق کافی نیست بلکه ارائه این خدمات باید توام با تسریع و تسهیل باشد تا ضمن کوتاه کردن زمان، این خدمات را به آسان ترین شکل ممکن ارائه دهیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد اظهار کرد: خدمت به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر توفیقی است که نصیب ما شده به همین دلیل باید تا زمانی که در این جایگاه قرار داریم  بیشترین بهره معنوی را از ارائه خدمت به این عزیزان ببریم.

وی در ادامه گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد با دارا بودن حدود ۳۵۰ هزار عضو فعال یکی از بزرگترین صندوق های قرض الحسنه کشور است که بر همین اساس باید بتواند با ارائه راهکارهای نوین و خلق ایده های نو گستره خدمات خود را جهت بهره مندی هر چه بهتر و بیشتر اعضاء افزایش دهد.

دکتر اسلام کریمی افزود: یکی از برنامه های مهم صندوق در سال ۱۳۹۹ بکارگیری ظرفیت های نوین در حوزه بانکداری برای تسهیل در پرداخت تسهیلات و خدمات به اعضاء است که در همین راستا مدیریت فناوری اطلاعات در حال اجرای پروژه های بسیار خوبی است که با بهره برداری از آنها اعضاء می توانند خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و بیشترین سرعت دریافت نمایند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان گفت: تمامی مدیران و کارکنان صندوق باید در چارچوب قوانین و مقررات و البته سرلوحه قرار دادن اخلاق و توجه به فضائل انسانی پاسخگوی سوالات و نیازهای به حق اعضاء باشند تا ان شاءالله صندوق بتواند به رسالت اصلی خود که همانا خدمت با افتخار به جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر است عمل کند.

در این نشست مدیران صندوق ضمن ارائه گزارش هایی از برنامه های در دست اجرای مدیریت متبوع خود، پیشنهاداتی را نیز جهت ارائه خدمات هر چه بهتر عنوان کردند.

لباسکار صنعتی کسا