۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | 20:33
کد خبر : 101856

شرکت ساپکو/

معرفی دستاوردهای صنعت قطعه‌سازی و توانمندی‌های دانش بنیان شرکت ساپکو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از تاریخ ۳ الی ۷ شهریور۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ، راوی و تجلی طرح تحولی خودرو خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، نمایشگاه تحول صنعت خودرو همزمان با آغاز هفته دولت و در راستای معنابخشی به دانش بنیانی‌شدن صنعت خودرو و همچنین رویکردهای وزارت صمت در خصوص خودروهای آینده برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با هدف تعامل موثر تولیدکننده و تامین‌کننده در صنعت خودرو و هم‌افزایی تولیدکنندگان به منظور معرفی دستاوردهای صنعت خودرو پس از تحریم‌های ظالمانه سال ۹۷ با محورهای موضوعی: مسیر زمانی تحول خودرو، معرفی اقدامات شکل گرفته در خصوص برنامه تحولی خودرو و وزارت صمت و فرمان ۸ ماده‌ای ریاست جمهوری، فرایند طراحی خودرو، پلتفرم‌های خودرو، معرفی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان و معرفی خودروهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

شرکت ساپکو با هدف معرفی دستاوردهای صنعت قطعه‌سازی در راستای اقتصاد دانش بنیان به معرفی دستاوردهای صنعت خودروسازی در زمینه های طراحی محصول، بهبود کیفیت، طراحی بر مبنای قیمت هدف، مواد اولیه، تست و صحه‌گذاری و روند تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه توسعه صنعت قطعه‌سازی را در این نمایشگاه معرفی نموده و ضمن معرفی تاریخچه و روندهای صنعت خودروی کشور، زمینه‌ساز تعاملات دو جانبه تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان و معرفی توانمندی‌های اقتصاد دانش‌بنیان صنعت خودرو و قطعه‌سازی در سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۳ الی ۷ شهریور از ساعت ۱۱ الی ۱۷ در سالنهای ۸ ، ۹ ، ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی تهران ، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

لباسکار صنعتی کسا