۰۱ شهریور ۱۴۰۱ | 19:39
کد خبر : 101502

مجتمع صنعتی اسفراین میزبان رئیس کل دادگستری خراسان شمالی

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به همراه تنی چند از مقامات قضایی شهرستان و استان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف مجتمع صنعتی اسفراین از نزدیک در جریان روند امور و فرایند تولید انواع محصولات این مجتمع صنعتی قرار گرفتند.

به گزارش برداشت روز، دکتر سعید کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از طرحهای توسعه ای، از توجه و حمایت دستگاه قضایی به این مجتمع عظیم تولیدی و صنعتی قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، صبح سه شنبه اول شهریور ماه در بازدید میدانی از بخشهای مختلف مجتمع صنعتی اسفراین بر تداوم حمایتها و پیگیری های مؤثر دستگاه قضایی جهت حمایت از چرخه تولید و اشتغال در این مجموعه صنعتی تأکید کرده و خاطر نشان کرد: نتیجه زحمات شما در این مجموعه صنعتی در راستای بی نیاز کردن کشور از بیگانگان، اشتغال شهروندان و توسعه و ارتقاء استان بسیار قابل تقدیر است.

حجت الاسلام براتی زاده، عملیاتی سازی شعار سال و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری را وظیفه همه عنوان کرد و با توجه به ظرفیت بالای این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی، بر اشتغال و بکارگیری نیروهای جهادی، انقلابی و بومی در عملیاتی ساختن طرحهای توسعه ای تأکید کرد.

مقام عالی قضایی استان ضمن قدردانی از تلاش و همت کارکنان این مجتمع در جهت روند خوب تولید در این شرایط سخت تولیدی اظهارداشت: مجتمع صنعتی اسفراین قطب بزرگ و عظیمی می باشد که هم تولید و هم اشتغال، تحت همت و درایت مدیریت جوان و دارای اندیشه و طرح و برنامه فرماندهی می شود و با توجه به اینکه سرپرست خانواده های زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مجموعه شاغل می باشند نرخ بیکاری و آسیبهای اجتماعی کاهش داشته است که برای ما بسیار ارزشمند می باشد.

روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین

لباسکار صنعتی کسا