۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | 21:04
کد خبر : 101009

مدیر باشگاه ورزشی چادرملو معرفی شد

مدیر باشگاه ورزشی چادرملو معرفی شد؛ در مراسمی با حضور معاونان و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، علی عطایی به‌عنوان مدیر باشگاه ورزشی چادرملو معرفی شد.

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این مراسم با اشاره به نوپا بودن باشگاه ورزشی چادرملو گفت: برآنیم تا با اراده‌ای قوی گامی مستحکم درجهت ارتقای سطح ورزش به ویژه در استان یزد برداریم.

امیرعلی طاهرزاده تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی این باشگاه باید تلاش برای ایجاد کانون پرورش استعدادها و تجلی و شکوفایی ظرفیت‌های نهفته جوانان و نوجوانان استان همراه با تعمیم فرهنگ ورزش باشد.

مدیرعامل چادرملو تصریح کرد: لازمه رسیدن به این اهداف، ایجاد بسترهای مناسب در حد بالاترین استانداردها برای رشد و توسعه پایدار و ایجاد زیرساختاهای مناسب است تا بتوان زمینه رشد و تعالی استعدادها در همه رشته‌های ورزش منطقه را ارتقاء بخشیم.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، طاهرزاده با بیان اینکه حمایت از ورزش سرمایه‌گذاری برای تربیت نسلی پویا و جامعه‌ای بانشاط است که آن را تکلیف خود می‌دانیم و برای تحقق آن در حد توان و ظرفیت خود تلاش خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر کاستی‌هایی در زیرساخت‌های ورزش حرفه‌ای شهرستان اردکان و استان یزد وجود دارد که درصدد بهسازی و ساخت اماکن مناسب هستیم اما تا به ثمر رسیدن این اقدامات از ظرفیت‌های موجود کشور برای آمادگی لازم جهت حضور قدرتمند و در شأن مردم شریف و علاقمندان ورزش شهرستان اردکان و استان یزد با نام چادرملو در رقابت‌های ورزشی کشور و بین‌المللی بهره خواهیم برد.

سپس علی عطایی، مدیر باشگاه ورزشی چادرملو با تشکر از اعتماد هیات مدیره و مدیرعامل چادرملو به وی برای هدایت این باشگاه گفت: با همه تجربه و توان تلاش خواهیم کرد علاوه‌بر گسترش و احیای ورزش شهرستان اردکان و استان یزد با حرکت در مسیر استعدادیابی و توسعه زیرساخت‌ها، زمینه‌های تقویت ورزش کارگری را نیز ارتقا بخشیم.

گفتنی است عطایی تا پیش از این انتصاب، معاون باشگاه پرسپولیس بود./

لباسکار صنعتی کسا