۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | 22:10
کد خبر : 100733

حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها

برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در پارک علم و فناوری پردیس

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران از برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در پارک علم و فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش برداشت روز، محمود نیکبخت با اعلام این مطلب افزود: با هدف حمایت وشناسایی شرکت های دانش بنیان و ایجاد بستری مطلوب جهت همکاری فی ما بین با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، پالایشگاه نفت تهران نیازهای فناورانه خود را در پارک علم و فناوری به صورت برپایی نمایشگاه به زودی رونمایی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در زمینه های ساخت کاتالیست های مصرفی پالایشگاه ، نیازهای فناورانه واحد های بهره برداری ، مدیریت انرژی، تأمین قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، در معرض دید شرکت های دانش بنیان و استارت آپی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه پالایشگاه، توانمندی های پالایشگاه تهران در زمینه خدمات فنی و مهندسی، خدمات آزمایشگاهی و خدمات تعمیرات و کارگاهی نیز در معرض دید شرکت های مستقر در پارک قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرا بخشی و با کارکردهای چون ایجاد محیطی مناسب کسب ‌و کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصین ایرانی و برآورده نمودن نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می نماید.

لباسکار صنعتی کسا