۳۰ آبان ۱۴۰۰ | 20:08
کد خبر : 70089

بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه ها را پس گرفت

بانک ملی ایران در دوره مدیریت جدید و در پی توسعه تعاملات مثبت رسانه ای ، شکایات پیشین خود از رسانه ها را پس گرفت.

به گزارش برداشت روز، در پی آغاز به کار مدیریت جدید در بانک و نیز دستور صریح مدیرعامل برای همراهی حداکثری با رسانه ها به منظور کمک به پیشرفت اهداف دولت، دو مورد شکایت بانک از رسانه ها که در دست پیگیری بود متوقف شد.

 

بانک ملی ایران دارای نگاه تعاملی با رسانه هاست و از این پس نیز به همین روند ادامه خواهد داد.
منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی