06:31 - 29 فروردین 1404

آخرین اخبار

یادداشت و گفتگو

برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری و به خصوص صدا و سیما از جمله: رسانه‌های هستند که در روز های اخیر علیه کارکنان نظام بانکی مبنی بر دریافت تسهیلات نجومی را در سطحی وسیع منشتر کرده اند که فاقد هرگونه وجاهت قانونی و خبری است.
دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن طی یادداشتی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه و مطبوعات به بررسی الزامات تخصص گرایی خبرنگاران برای موفقیت در جلب نظر مخاطبان در این حوزه پرداخت.
محمدشیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با پانزدهمین تأسیس سالگرد بانک اقدام به انتشار یادداشتی کرد که در روزنامه های کثیرالانتشار کشور منعکس شد.
«به منظور تنظیم و تعمیم و هدایت و امر بیمه در ایران و حمایت بیمه‌گزاران و بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آنها همچنین به منظور اعمال‌نظارت دولت بر این فعالیت مؤسسه‌ای به نام بیمه مرکزی ایران طبق مقررات این قانون به صورت شرکت سهامی تأسیس می‌گردد.»
مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران با اشاره به ثبت رکوردی جدید در بورس کالا گفت: آخرین آمارها از معاملات گواهی سپرده شمش طلا به عنوان یکی از ابزارهای زنجیره طلا در بورس کالای ایران نشان می دهد که در ادامه استقبال سرمایه گذاران، حجم این معاملات از ۶ تن عبور کرده و این ابزار به تنهایی توانسته بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان نقدینگی را به سمت خود جذب کند.
بشیر قبدیان/ غزل البرزیان/ کارشناسان بازار سرمایه
اهمیت کار رسانه و اطلاع رسانی هوشمندانه و مدیریت چرخه اطلاعات در دنیایی که از آن به دهکده جهانی تعبیر می شود، بر همگان مبرهن است.
طی یادداشتی که توسط محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن در خبرگزاری تسنیم منتشر شد به نقش روابط عمومی ها در بازطراحی مدل کسب و کار سازمان پرداخته شد که در ادامه آمده است:
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، پاسخگویی صبورانه و ایجاد ارتباطی هدفمند و مؤثر با تمام مسافران شهر زیرزمینی، مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی مترو است.
در دنیایی که هر روز بیش از پیش به ارتباطات و تعاملات گره خورده است، رسالت خطیر روابط عمومی، همچون پلی میان ارزش‌های سازمانی، مدیرعامل محترم و مردم فهیم جلوه‌گر می‌شود. ما در پتروشیمی شیراز، بر آن باوریم که روابط عمومی فراتر از صرفاً اطلاع‌رسانی، نقشی محوری در ایجاد اعتماد، همدلی و همسویی منافع ذینفعان ایفا می‌کند.
امروزه شناخت مخاطب همان مفهوم گذشته از مخاطب نیست. مخاطب امروزه کسی نیست که پیامهای منتشر شده در رسانه های گروهی را ببیند و بشنود و یا بخواند و بی کم و کاست آنرا بپذیرد، بلکه مخاطب امروز، فهم پیام را  بر مبنای مفاهیم شکل گرفته در ذهن خود دریافت می کند .
اخبار جدید