09:46 - 13 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار

یادداشت و گفتگو

بیمه آسیا از میان شرکت های بیمه به عنوان بزرگترین شرکت بیمه در سطح کشور توانست با خدمات ویژه خود شرایط ایده‌آلی برای افراد تحت پوشش درنظر بگیرد؛همچنین مدیریت‌های به موقع و مثبت مدیرعامل بیمه آسیا هم سبب شد تا افراد تحت پوشش این بیمه در زمان شیوع ویروس کرونا از خدمات ویژه آن نهایت استفاده را ببرند
با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال که در سال جهش تولید یکی از الویت های مهم بانک دی است
امروزه حرکت از بانکداری سنتی و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای، ضرورت تحقق اهداف کلان بانک، کاهش بهای تمام شده پول و سودآوری تلقی می شود…
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران از اصلي‌ترين هدف‌گذاري اين بانک براي سال جاري، در حوزه خدمات الكترونيكي مي‌گويد: در سال ۱۳۹۹ سياست بانك بر اين است كه بخشي از فرآيند دريافت تسهيلات را نيز بر بستر موبايل ارائه كنيم.
«سال گذشته نزدیک به ۷۶ درصد رشد منابع داشته‌ایم که امکان ندارد چنین نرخ رشدی در حوزه منابع قرض‌الحسنه شبکه بانکی رخ داده باشد.» این را سلیمان توکلی، عضو هیئت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌گوید. در ادامه مشروح گفت‌وگو با وی را با محوریت بررسی عملکرد بانک در سال گذشته و همچنین برنامه‌های بانک در سال جاری برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا و تحقق جهش تولید می‌خوانید.
بحث تحول دیجیتال و در پی آن بانکداری دیجیتال، مدتی است که به صورت جدی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری می شود. در این زمینه، وزارتخانه مذکور نسبت به چاپ و توزیع مجلد معرفی ابعاد تحول دیجیتال و راهکارهای پیشنهادی برای تهیه نقشه راه تحول دیجیتال نیز اقدام کرده و از بانک ها خواسته است برنامه و نقشه راه این تحول را تهیه و ارائه کنند. مبنای اصلی این موضوع براساس گذر از مرحله “محصول گرایی” به “مشتری گرایی و خدمت محوری” است که درصورت توجه جدی به آن می توان شاهد ایجاد نوآوری در لایه های مختلف کسب و کار و تامین نیازهای فعالان اقتصادی و سایر متقاضیان از طریق بهبود تجربه مشتری باشیم.
«ویروس کرونا» همه جهانیان را در بهت فرو برد. پدیده ای که همه اجزای زندگی روزمره انسان ها را تحت تاثیر قرار داد و حتی نفس کشیدن را تنها با ماسک و تجهیزات خاص امکان پذیر نمود.
گروه صنعتی ایران خودرو راهبردهای خود برای تحقق شعار جهش تولید را در سه بخش، جهاد در تامین، همت در تولید و شتاب در تحویل تدوین کرده و در صدد است تا با ایجاد جهش در همه ابعاد توسعه ای، شعار سال به طور کامل عملیاتی و اجرایی شود.
جلب رضایت و تکریم مشتریان، بحث جدیدی نیست که در سال‌های اخیر مورد توجه شرکت‌ها و موسسه‌های خدماتی واقع شده باشد، خدمت بهینه به مشتریان مقوله‌ای است که ریشه در تاریخ زندگی بشر و تجارت و بازاریابی دارد.
وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ایران
در روزهایی که مردم با نگرانی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از منزل خارج می شوند و با مراجعه به شعب بانکی در معرض ریسک های متعددی قرار میگیرند، تنها کافی است با کسب اطلاع از خدمات گسترده مرکز ارتباط با مشتریان که یکی از واحدهای خدمت رسان فعال بانک دی است در هر ساعت از شبانه روز بدون مراجعه حضوری ، برخی از امور بانکی خود را پیگیری کنند.
این روزها بانکداری الکترونیک به دلایل متعددی اهمیت پیدا کرده است. سرعت در انجام عملیات بانکی، دسترسی‌ آسان و گسترده، بهبود امنیت فرآیندها، حذف کاغذ و کمک به محیط‌زیست از جمله دلایل و پیامدهای گسترش بانکداری الکترونیکی در شبکه بانکی دنیا هستند.
جوانی، مقارن با انرژی، ایده پردازی و ریسک پذیری است. بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، در دورانی که جمعیت قالبشان جوان بوده اند رشد کرده اند و اکنون در دوره میانسالی، محصول آن روزها را برداشت می کنند و جوانان امروزشان نیز توان خود را برای استمرار پیشرفتهایشان متمرکز نموده اند .
اخبار جدید