16:19 - 22 تیر 1404

آخرین اخبار

بانک و بیمه

به اطلاع مشتریان ارجمند می‌رساند، تمامی شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان تهران، در روز پنج‌شنبه 19تیرماه از ساعت 07:00 الی 12:30، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی‌ می‌باشند.
در پی تصمیم هیات محترم دولت مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات و بانک‌ها با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و برابر با ابلاغیه بانک مرکزی، تغییر زمان‌بندی چرخه‌های تسویه سامانه پایای بانک ملی ایران اعلام شد.
چهارمین جشنواره فروش بیمه رازی در نیمه اول سال ۱۴۰۴ با تمرکز ویژه بر رشته‌های بیمه زندگی، آتش‌سوزی و باربری آغاز شد . این جشنواره، از ۲۷ اردیبهشت تا ۳۱ شهریور ، با هدف جذب پرتفوی سودآور، افزایش آگاهی از برند و محصولات، و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیم، برنامه‌ریزی و برگزار می شود.
مدیر نظارت بر بازار بورس کالای ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه در مجموع ۷۳ میلیون تن انواع کالا در بورس کالا عرضه شد که با ۴۶ میلیون تن تقاضا مواجه و در نهایت ۳۴ میلیون تن انواع محصولات و مواد اولیه تولید بدون چالش و نوسان خاصی در حوزه قیمت مورد معامله قرار گرفت.
شرکت تامین سرمایه تمدن، در ادامه مسیر توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات مالی، از نسخه دوم سامانه معاملاتی iBtrader رونمایی کرد؛ سامانه‌ای که توسط شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا به صورت اختصاصی برای کارگزاری تامین سرمایه تمدن طراحی و توسعه یافته است.
بانک قرض الحسنه رسالت در سه ماهه نخست سال جاری بیش از پانصد وده هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی و جمعی از مدیران وزارتخانه، از مجموعه بانک سپه بازدید کردند.
اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و ارتقای عدالت آموزشی، پویش انسان‌دوستانه «اهدای دانش و مهربانی» را تا پایان تیرماه برگزار می‌کند.
به مناسبت سی‌وچهارمین سالروز تأسیس بانک توسعه صادرات ایران، دکتر خانی؛ مدیرعامل این بانک پیامی صادر کرد.
فهرست شعب کشیک بانک توسعه صادرات ایران در شهر تهران تا دوم مرداد ماه اعلام شد.
بانک ملت در پاسخ به استقبال مشتریان از کارت های جدید این بانک، ارائه طرح های جدید را هماهنگ با سلایق متنوع مشتریان در دستور کار قرار داده است.
در چشم‌انداز نوین صنعت بیمه، دیگر رقابت صرفاً بر سر سهم بازار نیست؛ بلکه تجربه مشتری، حفظ ارتباط مستمر و توانایی خلق ارزش پایدار برای بیمه‌گذاران، به مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت تبدیل شده‌اند. در همین چارچوب، بیمه دی در خردادماه ۱۴۰۴ با راه‌اندازی رسمی باشگاه مشتریان خود، گامی تعیین‌کننده و استراتژیک در راستای تحقق تحول دیجیتال و افزایش وفاداری مشتریان برداشت.
روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: براساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت رفاه حال مشتریان جهت تامین پول نقد؛ سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن همچنان ۳ میلیون ریال است.
اخبار جدید