08:26 - 11 شهریور 1404

آخرین اخبار

بیمه

هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت بیمه با درخشش و کسب عناوین برتر، از جمله تندیس زرین، 2 رتبه نخست، 2 رتبه دوم و یک رتبه سوم توسط شرکت بیمه ایران به کار خود پایان داد.
پیام مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس
سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، خبر از راه اندازی سیستم مدیریت خرده فروشی شرکت متبوع خود بنام “بنو شاپ” داد و اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان از جمله اهداف بنوشاپ است.
شرکت بیمه دانا موفق به کسب رتبه سوم بخش «مطالعات پژوهش های اجتماعی» در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور شد.
طراحی بسته های بیمه ای متناسب با نیاز روز جامعه با تکیه بر نیروی انسانی خلاق از مهمترین اهداف صنعت بیمه کشور به شمار می رود.
راضیه تاجیک، مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسماری
روابط عمومی بیمه سرمد برای سومین سال متوالی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور شناخته شد.
شرکت بیمه دی در جهت تحقق چشم انداز خود با عنوان «پدیده محبوب مشتریان»، اقدام به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین در سایت اصلی و سامانه فروش آنلاین (دیدار) نموده است.
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور با حضور رییس کل بیمه مرکزی برگزارشد.
معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر به انتخاب بیمه مرکزی و با کسب 6 عنوان برتر، رتبه نخست جشنواره روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه را کسب کرد.
نخستین نشست شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران در سال 1400، دوشنبه 27 اردیبهشت در سالن همایش‌ های رایزن به میزبانی بیمه کوثر برگزار شد.
برکسی پوشیده نیست که رونق و توسعه بخش‌های اقتصادی، بدون حمایت‌های مالی و سرمایه‌ای ممکن نخواهد بود، اما در این بین پوشش ریسک‌های موجود در این بخش‌ها ضرورت انکارناپذیر است که همه این امور می‌تواند در مثلث بورس، بانک و بیمه قرار گیرد. به این ترتیب هر چه این سه بازار در تعاملات و تبادلات، نزدیک به یکدیگر فعالیت کنند و همگرایی بین آنها افزایش یابد، بخش‌های مختلف اقتصادی هم در مسیر فعالیتشان از شرایط بهتری برخوردار خواهند بود. عضو سابق شورای عالی بیمه با بیان اینکه بورس، بانک و بیمه سه رکن تامین مالی اقتصاد هر کشوری است در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» گفت: در کنار حمایت‌های مالی و سرمایه‌ای که باید از پروژه‌های اقتصادی انجام شود، قطعا صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم، می‌تواند نقش تسهیل‌گر و حامی‌ را برای فعالان این بخش‌ ایفا کند. به گفته محمود دودانگه در حال حاضر فعالیت این سه بازار، درهم تنیده شده‌است، بنابراین گسترش همکاری‌های آنها با یکدیگر، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد تا آثار مثبت آن مشمول کل اقتصاد کشور شود. رئیس هیات‌مدیره بیمه حافظ، با بیان اینکه بازار پول، بازار سرمایه و بیمه نیازمند سیاستگذاری و برنامه‌ریزی یکپارچه است، اظهار کرد: عملکرد هر یک از این بازارها، بر اقتصاد کشور اثر مستقیم دارد و در صورت عملکرد مطلوب این سه بخش، می‌توان رشد اقتصادی مناسب و پایدار را تضمین کرد، چرا که فرآیند تامین مالی و کاهش ریسک سرمایه‌گذاران به شکل مناسب انجام می‌گیرد.
بیمه آسیا با تولید نزدیک به 8.4 هزار میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 4.6 هزار میلیارد تومان خسارت در بین شرکت های خصوصی صنعت بیمه با سهم 10 درصدی در حق بیمه تولید و 9.5 درصدی از خسارت پرداخت در رتبه نخست بیمه های خصوصی در هر دو بخش قرار دارد.
تمامی شرکت‌های بیمه‌ای چه بورسی و چه غیر بورسی، موظف به افزایش سرمایه تا پایان سال شده اند.
روابط عمومی بیمه “ما” برای پنجمین سال متوالی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه شناخته شد.
اخبار جدید