12:29 - 6 دی 1404

آخرین اخبار

بیمه

«آیوون» بیمه «تعاون» تنها یک اپلیکیشن بیمه‌ای نیست؛ تلاشی است برای بازآفرینی تجربه بیمه‌گری در قالب یک پلتفرم یکپارچه که خدمات مالی، مدیریت بیمه‌نامه و اعلام خسارت را در مسیری ساده، پیوسته و داده‌محور به هم متصل می‌کند.
پژوهشکده بیمه و صندوق بیمه کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در ارتقای کیفیت خدمات بیمه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری پنج‌ساله امضا کردند.
جشنواره نقاشی بیمه آسیا با موضوع بیمه که از ۱۳ آبان تا ۱۳ آذر برگزار شد، با معرفی ۶۶ نفر از برگزیدگان در رده سنی 5 تا 13 سال به پایان رسید.
به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع)، روایت امید شمس کارشناس شعبه 15 خرداد بیمه آسیا ، به دلیل نگاه انسانی از همراهی با بیمه‌گذار پس از خبر درگذشت مادرش، جایزه ویژه داوران مسابقه همدلی و همراهی را کسب کرد.
دومین همایش آموزشی بین‌المللی شرکت بیمه سامان با هدف ارتقای دانش تخصصی، توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی شبکه فروش، با حضور ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش این شرکت برگزار شد.
بیمه پاسارگاد در هشت‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ با ثبت عملکردی رو به رشد و متوازن، جایگاه خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کرد. این شرکت در این بازه زمانی موفق به تحقق ۱۵۷ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال حق بیمه تولیدی شد که نکته قابل توجه آن، سهم ۴۵.۶ درصدی بیمه‌های زندگی از کل درآمد نماد «بپاس» است؛ موضوعی که نشان‌دهنده تداوم رویکرد کم‌ریسک و بلندمدت این شرکت در ترکیب پرتفوی است.
دکتر مصطفی نیکوگفتار، مدیرعامل بیمه آسماری طی پیامی فرارسیدن شب یلدا را به تمامی همکاران این شرکت تبریک گفت.
در پی تداوم بارش‌های شدید در اکثر نقاط کشور و وقوع سیل در برخی استان‌ها ، شرکت بیمه حکمت صبا آمادگی کامل تمامی شعب خود برای خدمت‌رسانی سریع به حادثه‌دیدگان را اعلام کرد.
بیمه آسیا با آماده‌باش کامل ، خسارت‌های سیل در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان را به سرعت ارزیابی و در محل حادثه پرداخت می کند.
بیمه آرمان با ثبت رسمی افزایش سرمایه خود در اداره ثبت شرکت‌ها، بنا بر مصوبه شماره 62515 هیئت وزیران، توان مالی و ظرفیت ارائه خدمات بیمه‌ای خود را تقویت کرد و مسیر رشد پایدار شرکت را مستحکم‌تر نمود.
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، ضمن بازدید از شعب استان قزوین و گفت و گو با مسئولان، کارکنان و نمایندگان این استان با تأکید بر تقویت کانال‌های ارتباطی، بازطراحی فرآیندها و توسعه خدمات برخط، استان‌ها را محور تحقق راهبردهای شرکت و شبکه فروش را سرمایه بیمه آسیا دانست.
تمرکز بیمه دی بر آموزش، ارزیابی و حمایت از نمایندگان در سراسر کشور، نه‌تنها کیفیت خدمات بیمه‌ای را ارتقا داده بلکه با افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان، مسیر رشد پایدار و تثبیت جایگاه رقابتی این شرکت در بازار بیمه ایران را هموار کرده است.
بدهی ۵.۷ همتی صندوق بازنشستگی کشوری؛ مانع استمرار خدمات بیمه تکمیلی درمان
بیمه دی با تمرکز بر تحول دیجیتال، تسریع در پرداخت خسارت و مدیریت هوشمند منابع مالی، توانسته جایگاه خود را در صنعت بیمه ایران تثبیت کند و اعتماد بیمه‌گذاران را بیش از گذشته به دست آورد.
پیرو فراخوان بیمه مرکزی برای اظهارنظر درباره برنامه مدیریت چالش واسطه‌گری بیمه در فضای اقتصاد دیجیتال به آگاهی می‌رساند مباحث کارشناسی که در این خصوص در فضای عمومی و رسانه‌ای مطرح می‌شود امری طبیعی است.
اخبار جدید