19:03 - 24 تیر 1404

آخرین اخبار

بیمه

در دنیایی که سرعت تحولات فناورانه از ظرفیت درک بسیاری از سازمان‌ها پیشی گرفته، نقش روابط عمومی نیز به شکلی بی‌سابقه در حال دگرگونی است. اگر تا چند سال پیش، وظایف این واحد به صدور اخبار، پوشش رویدادها یا پاسخ به رسانه‌ها محدود می‌شد، امروز با ورود فناوری‌هایی چون هوش مصنوعی، کلان‌داده، چت‌بات‌های هوشمند، و پلتفرم‌های تحلیلی، روابط عمومی‌ها در جایگاه تحلیل‌گر داده، تسهیل‌گر گفت‌وگو، و حتی پیشنهاددهنده راهبردهای مدیریتی قرار گرفته‌اند.
27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت جایگاه رفیع و ارزشمند فعالان این عرصه مهم و اثرگذار؛ حوزه ای که در دنیای پیچیده و به هم پیوسته امروز، نقشی تعیین کننده در هدایت افکار عمومی، مدیریت تصویر سازمانی و ارتقای سرمایه اجتماعی ایفا می کند.
بیمه پاسارگاد را با درآمد سرمایه‌گذاری بیش از ۵.۳همتی از محل منابع بیمه‌ای باید به حق، برند سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه کشور نامگذاری کنیم.
کارگاه‌‌ آموزشی «بیمه‏ های مسئولیت حرفه ‏ای» از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.
سید روح‌اله علیپور یزدی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، در یادداشتی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با تأکید بر نقش اثرگذار این حوزه در شکل‌دهی به اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، این روز را به تمامی فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات تبریک گفت.
ارتباط موثر روابط عمومی با رسانه‌ها بازی برد- برد نام های تجارییکی از راهبردهای مهمی که کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی می توانند در سازمان‌ها جاری کنند، برقراری ارتباط موثر با رسانه‌ هاست. رسانه‌ها به واسطه قدرت نفوذ و قابلیت هایی که در خود مستتر دارند جریان ساز هستند و سهم بسزائی در تصویر سازی ذهنی نام‌های تجاری دارند.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی شد.
نشست مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صمد حسن‌زاده رئیس اتاق ایران و اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چارچوب جلسات «هم‌اندیشی برای تحول‌آفرینی» با همراهی جمعی از معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.
گزارش آمار عملکرد فروردین ۱۴۰۴ بازار بیمه بر اساس ارقام خود اظهاری توسط شرکت‌های بیمه که در سامانه سنهاب بارگذاری شده، توسط اداره مدل‌سازی آماری، بهره‌وری و ارزیابی عملکرد بیمه مرکزی منتشر شد.
مدیرعامل بیمه سینا از تأیید گزارش توجیهی افزایش سرمایه بیمه سینا توسط حسابرس این شرکت خبر داد.
علیرضا هادی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود.
مدیرعامل بیمه البرز با همراهی برخی اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی برای سومین بار به بندرعباس رفت تا بر فرآیندهای پرداخت خسارت شخصاً نظارت کند.
در جریان سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران کل ستادی بیمه ایران به استان آذربایجان شرقی، علی جباری از شعبه شهید مدنی تبریز بازدید کرد.
بیمه معلم با اتحادیه صنایع دستی اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد تا با ارائه پوشش‌های متنوع و متعدد، حامی ایجاد بستری امن برای تداوم فعالیت‌های هنری هنرمندان باشد.
دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود.
اخبار جدید