21:10 - 26 آذر 1404

آخرین اخبار

بیمه

کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهامداران و مدیرعامل شرکت بیمه نوین روز دوشنبه ۲۴ آذرماه با حضور نماینده محترم نظارت بر ناشران فرابورس ایران و سهامداران، به‌صورت برخط برگزار و در این جلسه این موارد مطرح شد:
به مناسبت هفته بیمه، آیین نمادین زنگ بیمه امروز با حضور جمعی از کارکنان شعبه ایلام بیمه البرز و برخی مدیران استانی در دبستان ستارگان زاگرس شهر ایلام برگزار شد.
در چارچوب اجرای «پویش نگاه نو در جذب نمایندگی» و همزمان با برگزاری نمایشگاه کیش اکسپو، علاوه بر مذاکرات بیمه ای با سازمان ها و شرکت های بزرگ اقدامات اجرایی و ترویجی مؤثری در حوزه جذب نمایندگان جدید بیمه دی انجام پذیرفت.
در پی انتشار گزارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره میزان شکایات ثبت‌شده از شرکت‌های بیمه‌ای در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران با تشریح ابعاد این آمار بر ضرورت تحلیل دقیق و همه‌جانبه داده‌ها در کنار توجه به الزامات قانونی و گستره خدمات بیمه‌ای تأکید کرد.
«بیمه زندگی اندوخته‌دار» پاسارگاد در سال جاری جهشی قابل توجه را کسب کرد. جهشی که با یک کمپین قراگیر تبلیغاتی همراه بود. آمارها نشان می‌دهد رشته بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد که پیش‌تر نیز روندی رو به رشد داشت، از نیمه دوم تابستان امسال و همزمان با برگزاری کمین تبلیغاتی این شرکت وارد فاز تازه‌ای از رشد شده است.
جلسه هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران، امروز سه شنبه 25 آذر 1404 با حضور اعضا در ساختمان سندیکا برگزار شد.
کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران شرکت بیمه ملت برگزار شد.
آیین تقدیر از برگزیدگان پویش سراسری نقاشی «آب را بیمه کنیم» با حضور بیش از 700 نفر از دانش آموزان مدارس پایتخت، جمعی از برگزیدگان و خانواده های آنان و همچنین تعدادی از مدیران ارشد وزارت نیرو و دستگاه های نظامی و انتظامی برگزار شد.
بیمه آسیا بر اساس ارزیابی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، به عنوان شرکت برتر در میان ۲۳ شرکت فعال صنعت بیمه استان معرفی شد.
به قلم دکتر لیلی نیاکان رئیس پژوهشکده بیمه که در روزنامه جهان اقتصاد به چاپ رسید.
با پیگیری‌ها و مساعدت‌های انجام شده، مبلغ یک همت (یک هزار میلیارد تومان) از مطالبات بیمه ملت از صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه سال‌جاری وصول شد.
مدیرعامل بیمه آسیا، مهم‌ترین چالش نظام ارتباطی در صنعت بیمه را نبود یک زبان ارتباطی یکپارچه میان ذی‌نفعان عنوان کرد و معتقد است این ناهماهنگی باعث سوءبرداشت، کاهش اعتماد و فرسایش ارتباطات می‌شود.
بررسی عملکرد بیمه پاسارگاد در رشته «بیمه زندگی اندوخته‌دار» طی سال ۱۴۰۴ نشان می‌دهد این رشته وارد مرحله‌ای جدید از رشد شده که در چهار سال گذشته سابقه نداشته است. رشد ثبت‌شده در ماه‌های مهر و آبان ۱۴۰۴ نه‌تنها ادامه روند صعودی این رشته است، بلکه نتیجه مستقیم اجرای موفق «کمپین جشنواره بیمه پاسارگاد» محسوب می‌شود؛ کمپینی که توانسته الگوی فروش، رفتار خریداران و کارایی شبکه نمایندگی‌ها را متحول کند.
پژوهشکده بیمه در تازه‌ترین گزارش تجربه موردی خود با عنوان «اثر گذر زمان بر مطالبه خسارت تأخیر تأدیه در تعهدات بیمه‌ای» به بررسی یک پرونده واقعی بیمه آتش‌سوزی پرداخته و ابعاد قانونی، فقهی و قراردادی مسئولیت بیمه‌گر در قبال تأخیر در پرداخت خسارت را تحلیل کرده است.
سهم شرکت بیمه سامان در تأمین توان علمی همایش بیمه و توسعه، روندی رو به رشد را طی کرده و در سال جاری به ۴۲ درصد رسیده است؛ آماری که جایگاه این شرکت را به‌ عنوان یکی از بازیگران اثرگذار حوزه دانش و پژوهش صنعت بیمه تثبیت می‌کند.
اخبار جدید