۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | 20:54
کد خبر : 98898

با حمایت بیمه تعاون

نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی

در روزهای 6 و 7 مردادماه، با حمایت بیمه تعاون، 4 نفر از سخنرانان و اساتید مطرح فروش و بازاریابی در 8 سخنرانی به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.

به گزارش برداشت روز، دکتر جاستین کوهن، دکتری روانشناسی از دانشگاه“Middlesex” لندن و مجری شبکه تلویزیونی “CNBC” در برنامه رازهای موفقیت؛ گرانت داریور، مشاور فروش کمپانی های کوکاکولا،,Johnson & Johnson و بانک بارکلیز (Brclays)؛ دکتر نیلز برابانت، استاد مدعو دانشگاه نیویورک “NYU” و یانه جورج، استاد بازاریابی دانشگاه های استکهلم و گوتنبرگ سوئد در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.

در این همایش که با حمایت بیمه تعاون برگزار شده و در حدود ۶۰۰ نفر از مدیران فروش و بازاریابی و مدیران عامل شرکت های تجاری در سراسر کشور حضور داشتند؛ یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به سخنرانی پرداخت.

همچنین در نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی، مباحثی نظیر:

• شناخت و یادگیری عادات و روانشناختی سوپر ستاره های فروش در موفق ترین کمپانی های جهان

• راهکارهای ارائه توضیح محصولات و خدمات با تاثیرگذاری قابل ملاحظه با هدف نهایی سازی فروش

• خلق ارتباط و تشکیل شبکه های ارتباطی با هدف توسعه فروش

• چگونگی جذب، پرورش، توسعه و حفظ نیروها و تیم های هم افزای فروش در سازمان ها

• راهکارهای رهبری تیم های فروش و تیم سازی مبتنی بر انگیزش و الهام با هدف تسخیر بازارها

• چگونگی درک و مدیریت احساسات و ادراکات ذینفعان داخلی و خارجی سازمان ها توسط مدیران بازاریابی

• ابزارهای افزایش مشارکت کارکنان در فرآیندها با هدف ایجاد حس تعلق، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری

• چگونگی و نقش برندسازی و خلق برندهای قدرتمند در افزایش و بهبود فروش محصولات و خدمات

مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قابل توجه است که در این همایش، محمد صالح چیتگران؛ محمدحسن یوسفی (سرپرست بیمه های زندگی)؛ مصطفی زحمتی پاک (مدیر بیمه های اتومبیل) و عسل اشتری (سرپرست بیمه های مسئولیت) بیمه تعاون نیز حضور داشتند.

همچنین مجید ارجمند (مدیر شعبه البرز)، حسین بارافکن (مدیر شعبه اهواز)، صابر قدس (مدیر شعبه تبریز) و بهمن بابازاده (مدیر شعبه رشت) بیمه تعاون به همراه تنی چند از نمایندگان این شرکت نیز از دیگر شرکت کنندگان نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی بودند.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی